یک مدل باعث شگفتی بزرگ اپل می شود

اپل معمولاً به موفقیت عادت کرده است، و با این حال، یکی از انواع سری آیفون 14 تا کنون بیشتر یک شکست بوده تا یک موفقیت چشمگیر. اما با بررسی دقیق تر، این مدل در نهایت با اعداد شگفت زده می شود.

سیب

بنابراین: تصمیم اپل به جای جانشین مستقیم آیفون 13 کوچک (5.4 اینچی) مینی، بهتر بود یک مدل استاندارد بزرگتر، یعنی آیفون 14 پلاس (6.7 اینچی) را وارد رقابت کنیم. کاملا درست در معرض

بنابراین آیا آیفون 14 یک شکست کامل است؟ آخرین ارقام تحویل برای نمایشگرهای مختلف آیفون یک مورد را نشان می دهد تصویر کمی متفاوت (منبع: DSCC via MacRumors).

این می تواند با آیفون 15 تغییر کند. دو مدل استاندارد آن دوباره جذاب تر می شوند، از جمله، به دلیل وجود “جزیره پویا” مورد انتظار در نمایشگر و فاصله قیمتی بیشتر با مدل های Pro، که شایعه شده است بزرگتر هستند.

آیفون 14 پلاس ممکن است در مقایسه با برادرانش ناامید کننده باشد، اما در مقایسه رودررو با آیفون 13 مینی، به عنوان برنده ظاهر می شود. بنابراین اپل در واقع همه چیز را درست انجام داد و از اسب مناسب حمایت کرد.

مشتریان همچنان مدل های Pro بیشتری می خرند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اما اعداد و ارقام راز غیر قابل انکار دیگری را آشکار می کند. بنابراین، سری مدل‌های آیفون 14 باید 2 درصد بهتر از آیفون 13 بفروشند. اما این دو نوع Pro سهم بیشتری را به خود اختصاص می دهند. از سوی دیگر، سهم دو نسخه استاندارد کاهش یافته است.

سری فعلی آیفون اپل و تفاوت ها:

حقیقت: اگرچه آیفون 14 همچنان کم‌مصرف‌ترین نسخه در بین هر 4 مدل است (تنها 11 درصد سهم)، اما آمار فروش در نهایت بالاتر از آیفون 13 مینی در دوره مقایسه مربوطه است. به طور خاص، مقادیر کلیدی برای آیفون 14 پلاس 59 درصد بالاتر از آیفون 13 مینی است.

بازخورد قبلی در مورد آیفون 14 پلاس بسیار ضعیف بود، زیرا با تفاوت قیمت نسبتاً کمی نسبت به آیفون 14 پرو نه چندان گران قیمت، مدل حرفه ای در نهایت خریداران بیشتری را به دست آورد. مطمئناً این چیزی نیست که اپل برای اولین بار مدل معمولی آیفون را با صفحه نمایش بزرگتر عرضه کرد.

به هر حال: آیفون 14 پلاس موفق تر از آیفون 13 مینی است