من از بچگی رویای این RPG را داشتم

20 آگوست 2024 خیلی دور نیست – و این بدان معنی است که انتشار Black Myth: Wukong نزدیکتر می شود. من از زمان Ghost of Tsushima به اندازه ای که یک بازی RPG از Game Science انجام می دهم، منتظر یک بازی نبودم. از آنچه تاکنون می‌توانیم ببینیم، می‌توانیم انتظار یک جشن واقعی برای چشم‌ها و برداشتی تازه از تاریخ آغشته به سنت داشته باشیم – برای من، این یک رویای کوچک دوران کودکی است که به حقیقت پیوسته است.

نظر از فلیکس گرابر

Black Myth Wukong: این RPG اکشن بهترین بازی سال را دارد

افسانه سیاه: Wukong سایه ای به جلو بینداز: افسانه خاور دور فرا رسیده است سالهاست که در لیست آرزوهای من بوده است. دقیق تر، از زمانی که توسعه دهندگان با اولین طرح های خود شروع کردند محدودیت‌های تولید کارت‌های گرافیکی جدید انویدیا بررسی شده است داشتن.

این باید بیش از سه سال پیش و پس از چندین انتشار تاخیری – همانطور که بازیکنان متأسفانه تا به حال به آن عادت کرده‌اند – بوده است. Journey to the West سرانجام در 20 آگوست برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل بعدی عرضه می شود. فکر کنم وقتشه اتفاقا من در این مورد تنها نیستم. افسانه سیاه: Wukong اخیراً در صدر فهرست استیم قرار گرفت بیشترین درخواست انتشار جدید که در.

اگرچه من همچنین باید اعتراف کنم: به هر حال من منتظر بازی Black Myth: Wukong برای چندین دهه بودم – و احتمالاً برای چند ماه بیشتر ادامه می یافت. چند دلیل خوب برای این وجود دارد:

اسطوره چینی در PS5: Gamer's Hearts، چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟

من از زمانی که Genji برای PS2 در سال 2005 منتشر شد اینطور بودم(!) فضای آسیایی و داستان های اساطیری به هر حال منقضی شد. بنابراین افسانه سیاه نت های مناسب را برای من می آورد. از نظر گرافیکی، بازی اکشن RPG بازی علوم قول می دهد که به هر حال ارائه شود – اگر حتی نسل فعلی کنسول را به محدودیت های خود برساند. شما می توانید اولین برداشت از قدرت بصری محض را در تریلر مشاهده کنید:

Black Legend: Wukong – تریلر تاریخ انتشار

Black Legend: Wukong – تریلر تاریخ انتشار

برای من، با بازی های موفقی که از گذراندن زمان زیادی با آنها لذت می برم، همین همچنین در مورد اپتیک. رمان کلاسیک چینی «سفر به غرب» که بر اساس آن «افسانه سیاه: ووکونگ» بر اساس آن ساخته شده است، فرصت‌های زیادی را ارائه می‌کند. به صورت بصری و روایی بخار را خارج کنید – که استودیوی علوم بازی به وضوح از آن بهترین استفاده را می کند.

این به طور کلی در مورد بازی های مبتنی بر اسطوره نیز صدق می کند. جنجی همچنین بر اساس فولکلور ژاپنی بود. یکی از عناوین مورد علاقه من در تمام دوران ها Age of Mythology است – و من تنها نیستم. و حتی لازم نیست با رقص خدایان اروپایی در God of War شروع کنیم. داستان های اسطوره ای از سراسر جهان صفحه نمایش را پاک کنید مواد زیادی برای بازی های عالی. سلف افسانه سیاه در بالای لیست آرزوها نیز این را تایید می کند.

نگرانی بزرگ من: اسطوره سیاه وکونگ چقدر سریع ناپدید می شود؟

این چیه روش بازی تا جایی که به Black Legend مربوط می شود، من هنوز کمی به آن علاقه دارم مشکوک. متأسفانه، حرکاتی که تاکنون از شخصیت اصلی همنام، Wukong دیده ایم، کمی محدود به نظر می رسند. پرش ها، حملات و جاخالی ها عالی به نظر می رسند، اما می تواند فرسوده شود.

به نظر من، این عدم تنوع یکی از جدی ترین مشکلاتی است که Ghost of Tsushima با آن مواجه است – که اتفاقاً بالاخره به زودی برای رایانه شخصی عرضه می شود. اگر می‌خواهید در یک دنیای باز بزرگ گم شوید و ساعت‌های بی‌شماری را در آنجا سپری کنید، فقط به تنوع نیاز دارید. این دقیقاً همانگونه است که باید باشد خدای میمون سون ووکانگ، چیزی که افسانه سیاه در نهایت حول محور آن می چرخد، اجازه ندهید خستگی ایجاد شود.

نمی توانید منتظر بمانید تا Black Myth: Wukong بالاخره شروع شود، اما نمی خواهید تا آن زمان با مانگا وقت بگذرانید؟ سری Monkie Kid لگو نیز بر اساس سفر به غرب ساخته شده است:

لگو اژدهای کاخ شرقیلگو اژدهای کاخ شرقی

لگو اژدهای کاخ شرقی

مجموعه لگو در مجموعه Monkie Kid بر اساس “سفر به غرب” ساخته شده است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 9 می 2024 در ساعت 10:07 صبح

چون در داستان اصلی او یک کلاهبردار کلاسیک است و خیلی خوب نیست. در سفر به غرب – یکی از چهار رمان بزرگ چین کلاسیک – او یک راهب را در سفر همراهی می کند و در طول مسیر قدم به قدم عاقل تر می شود. حیله گری و شخصیت مضر اما او هم مثل خودش آن را بر نمی دارد آلت تناسلی می تواند به میل خود رشد کند.

Black Myth Wukong: The Dragon Ball بازی که همیشه می خواستید

آشنا بنظر میاد؟ بنابراین، شما نیز مانند من، احتمالاً داستان را اساساً از بازگویی آن می‌شناسید (که البته فقط برخی از عناصر داستان اصلی را آشکار می‌کند): سفر به غرب دقیقاً همین است. تحقیر نمودن، که آکیرا توریاما که در آن زمان اخیراً درگذشته بود را به نمایش گذاشت توپ اژدها توسعه. در ژاپن، این ارتباط به هیچ وجه مخفی نیست. چون پادشاه میمون سان ووکانگ دارد در ژاپنی نام آن کمی متفاوت است: Son Goku -اما توریاما هرگز در انتخاب نام به خلاقیت خاصی معروف نبود.

شاید مجبور باشیم بدون Dragon Balls و دیگر شخصیت‌های مانگا و انیمه کار کنیم، اما بسیاری از چیزها در Black Myth: Wukong هنوز برای شما آشنا هستند. داستان اصلی در این یا آن نسخه در بسیاری از کشورهای آسیایی از هند تا ژاپن شناخته شده است و بارها ضبط شده است.

آیا بازی های انیمه واقعی را ترجیح می دهید؟ ما برای شما چیزی آماده کرده ایم:

این گونه است که سلبریتی بازی می کند جت لی، ستاره هنرهای رزمی، نقش شاه میمون را بازی می کند یک فیلم متوسط ​​در بهترین حالت “قلمرو ممنوعه.” این فیلم به عنوان تنها ملاقات لی و جکی چان تا حدودی بدنام است.

همچنین این اولین بار نیست که سفر به غرب در دنیای بازی مطرح می شود. اما به نظر من همینطور است اولین بار که یک ضربه واقعی در راه است. این چیزی است که از زمانی که متوجه شدم داستان Sun Wukong بر اساس Dragon Ball است، کم و بیش منتظرش بودم.

منبع