ستاره یوتیوب، PietSmiet، اتفاقات بعدی را فاش می کند

تیم PietSmiet فقط بازی انجام نمی دهد. ستاره های یوتیوب اکنون دوباره کنترلر را زمین می گذارند و قاشق چوبی را می گیرند. در این مصاحبه، پیتر اسمیتز در مورد کتاب آشپزی جدید گروه و آینده کانال صحبت می کند.

PietSmiet یک کتاب آشپزی جدید ارائه می دهد: این بار با یک سرآشپز ستاره

کانال یوتیوب PietSmiet در حال حاضر نزدیک به 2.5 میلیون مشترک دارد. این شامل پیتر اسمیت، دنیس براممن، جاناتان آپلت، سباستین لینسن و کریستین شوانژائوس است. بزرگترین ستاره های بازی آنلاین آلمانی. این تیم با هم، کتاب آشپزی خود را در سال 2021 منتشر کرد – و اکنون جانشین آن است.

برای این منظور، PietSmiet با سرآشپز ستاره Dominique Kapler همکاری کرده است. اسمیت در مصاحبه ای با واتسون اکنون در مورد چگونگی انجام این کار صحبت می کند کتاب آشپزی دوم من شروع کردم:

همه ما بزرگ شدیم و من به غذاهای خوب علاقه مند شدم، با سرآشپزها دوست شدم و پادکست غذا و نوشیدنی راه اندازی کردم. در مقطعی با سرآشپز دومینیک کاپلر آشنا شدم، از چیزی فیلم گرفتیم و می خواستیم با هم کار دیگری انجام دهیم. بنابراین کتاب را با هم نوشتیم.

ماجراجویی های آشپزی PietSmiet به نقطه اوج جدیدی رسیده است. اسمیتز می گوید آشپزی یکی بود مجازات باخت در قمار او بود. با وجود مهارت های متوسط ​​او، بینندگان از تماشای بیش از 100 قسمت از “PietSmiet Cooks” لذت برده اند.

مشاهده کتاب آشپزی جدید PietSmiet

می توانید به برخی از غذاهای جدید در یوتیوب نگاهی بیندازید. با وجود قدرت ستاره جدید، دادگاه باید آشپزی آسان و خوشمزه اما همچنین فقط لذت ببرید:

بیشتر از یوتیوب؟ و به همین ترتیب با PietSmiet پیش می رود

در مصاحبه واتسون، اسمیت در مورد آینده PietSmiet نیز صحبت کرد. ستاره یوتیوب پایان را اینجا نمی بیند. او حتی می تواند به راحتی تصور کند برای ادامه ایجاد رسانه های سرگرمی تا زمان بازنشستگی -تا زمانی که هنوز احساسش کند. تنها چیزی که نامشخص است این است که آیا این اتفاق در YouTube، Twitch، TikTok یا چیزی کاملاً جدید رخ خواهد داد.

در حال حاضر، او نمی تواند تصور کند که زندگی اش بدون کانال PietSmiet چگونه خواهد بود. او به سادگی خوشحال است – اما موفقیت را بدیهی نمی داند:

برای این کار هم ریسک زیادی کردیم. از درس خواندنم وقفه ای گرفتم و در نهایت بدون فارغ التحصیلی آن را تمام کردم. امروز می دانم: ما همیشه PietSmiet را خواهیم داشت و این کار را انجام خواهیم داد. من دقیقا نمی دانم ۲۰ سال دیگر چگونه خواهد بود.

با تولد اولین فرزندش یک تغییر بزرگ برای Smits در خصوصی وجود دارد. با این حال، او فکر نمی کند که این موضوع تغییر چندانی در محتوای کانال ایجاد کند. برای بقیه سال، برنامه این است که به آپلود سه ویدیوی یوتیوب در روز ادامه دهیم و رویدادهای بزرگتری نیز برگزار کنیم.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع