درخواست برای مزایای شهروندی هرگز آسان‌تر نبوده است: نوآوری‌های عملی آن را ممکن می‌سازد

دیجیتالی تر و سریع تر: در آینده، امکان درخواست وجوه شهروندان از طریق یک برنامه ویژه توسعه یافته نیز وجود خواهد داشت. این نه تنها باید آسان تر باشد، بلکه باید بار آژانس کاریابی را نیز کاهش دهد. مشاوره ویدیویی و ادغام هوش مصنوعی نیز در راه است.

به زودی می توانید از طریق اپلیکیشن به راحتی برای مزایای شهروندی درخواست دهید

به منظور جلب حمایت دولتی در قالب پول شهروندان در آینده یک برنامه جدید گوشی هوشمند کافی است. این نوآوری نه تنها فرآیند درخواست را ساده‌تر و دیجیتالی‌تر می‌کند، بلکه بار مقامات را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. قرار ملاقات همچنین می تواند در آژانس کاریابی و دسترسی به پیشنهادات شغلی از طریق برنامه انجام شود.

اما نباید فقط یک برنامه کاربردی برای پول شهروندان باشد: هوش مصنوعی به پردازش سریعتر برنامه ها کمک می کند ترجمه نامه های رسمی به زبانی قابل فهم.

علاوه بر این، هوش مصنوعی باید به بهبود فرآیندهای داخلی و بهبود همکاری در داخل مقامات. هدف کارآمدی و ارتباط مستقیم بین شهروندان و اداره است (منبع: جدول.رسانه).

را معرفی اپلیکیشن سیتیزن مانی این پاسخ مستقیمی به انتقاد هیئت نظارت نظارتی از پیچیدگی و شکاف دیجیتالی فعلی در مدیریت مزایای اجتماعی است. از طریق این اپلیکیشن و سایر ابزارهای دیجیتال، وزارت کار می‌گوید که به نیاز به ساده‌سازی مدیریت و تقویت اعتماد به وضعیت قانون اساسی اجتماعی پاسخ می‌دهد.

نحوه صرفه جویی در خرید آنلاین:

هنگام خرید آنلاین در پول خود صرفه جویی کنید: 6 ترفند آسان

اپلیکیشن سیتیزنز مانی با مشاوره ویدیویی

یکی دیگر از عناصر برنامه Citizen Money ارائه مشاوره از طریق چت تصویری است. هدف از این کار این است که به ذینفعان مزایای اجتماعی این فرصت… مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود مشاوره دریافت کنید. در نتیجه، برخی از قرارهای قبلی در محل ممکن است لغو شود. با این حال، طراحی دقیق همچنان باز است. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا نکات ویدیویی بلافاصله پس از راه اندازی برنامه Citizen Money در دسترس خواهد بود یا خیر.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع