حمله به تولیدکنندگان چینی: این خانه‌های متحرک به ون کمپر آلمان حمله کردند

نه تنها تولیدکنندگان چینی وارد بازار خودروهای الکتریکی می‌شوند، بلکه وارد دنیای موتورخانه‌ها نیز می‌شوند: Deddle RV در حال ورود به اروپا است. به لطف ماژول های خورشیدی یکپارچه، نیروگاه یکپارچه و مفهوم فضایی بهینه، سازنده امیدوار است که علاقه مندان به کمپینگ را جذب کند.

Deddle RV: کمپینگ های چینی به اروپا می آیند

آنچه برای خودروهای الکتریکی کار می‌کند می‌تواند برای خانه‌های متحرک نیز کارساز باشد: در حالی که خودروهای برقی بیشتری از شرکت‌های چینی در آلمان در دسترس هستند، وضعیت تا کنون برای خانه‌های متحرک متفاوت است. این در حال حاضر با تغییر … برنامه های توسعه Deddle RV. درباره وارد کننده و سازنده La Marca پنج خانه متحرک در آلمان موجود است ساخته شده است.

کمپینگ ها جزو دسته شش متر هستند و باید با وجود جمع و جور بودن، سطح بالایی از راحتی زندگی نمایش می دهد. Deddle DV نمی خواهد به پلان های طبقه شناخته شده در آلمان تکیه کند، بلکه می خواهد راه خود را طی کند. مکانیزم کشویی با هدف صرفه جویی در فضای بیشتر، ایجاد فضای اضافی با فشار یک دکمه است.

کمپینگ های چینی نیز به آخرین تکنولوژی متکی هستند. به طور کامل بدون گاز کار می کند و در عوض از گازهای فله ای استفاده می کند باتری های لیتیومی به عنوان ذخیره انرژی. علاوه بر این، او سلول های خورشیدی با ظرفیت 1200 وات لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی از تولید کنندگان Truma و Fiamma به صورت استاندارد یکپارچه شده اند.

برخی از مدل ها یکی دارند تلویزیون تعبیه شده در پایین تخت خواب تاشو علاوه بر پشتی های قابل تنظیم الکتریکی روی صندلی ها – یک چیز جدید در بخش موتورخانه (منبع: promobil).

سفر بدون موتورخانه؟ شما باید این وسایل کمپینگ را با خود بیاورید:

کمپینگ: این چیزها را فراموش نکنید!

کمپینگ: این چیزها را فراموش نکنید!

کمپرهای چینی جدید: قیمت هنوز مشخص نیست

باید دید بازار کمپینگ آلمان به انگیزه های جدید چین چه واکنشی نشان خواهد داد. قیمت و موجودی دقیق مدل‌های Deddle RV هنوز مشخص نیستند، اما این اعلامیه به تنهایی ممکن است باعث جلب توجه برخی از علاقه‌مندان به کمپینگ شده باشد.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع