قفل دیزی را باز کنید و چالش بوتیک را کامل کنید

می‌توانید قفل دیزی را از طریق «ماموریت شما دارید» باز کنید. در دره دریم لایت دیزنی. شما همچنین می توانید از این کار برای ساخت فروشگاه خود و راه اندازی چالش های طراحی جدید خود استفاده کنید. در این مرحله، اگر با آنها مشکلی داشتید، تمام وظایف فرعی ماموریت را به شما آموزش خواهیم داد.

دره رویایی دیزنی

شروع کنید “شما نامه دارید!”

برای باز کردن قفل دیزی، ابتدا باید “You've Got Mail” را شروع کنید. شما این وظیفه را از میکی موس دریافت می کنید. اگر او تلاشی برای شما ندارد، احتمالاً هنوز تلاش وانلوپه “بازدید از دره” را تکمیل نکرده اید. پس ابتدا باید وانلوپه را باز کنید و سپس این ماموریت را از او بپذیرید. او آیتم “KL-1200 Station Valleyversum” را به شما می دهد، که باید آن را در هر نقطه از دره قرار دهید. سپس تلاش میکی باید باز شود.

دیزی باز کن

میکی آمدن دیزی را اعلام می کند. او طرحی برای خانه دیزی به شما می دهد که می توانید آن را در هر نقطه از دره قرار دهید. سپس با سپر اسکروج تعامل کنید و برای ساخت خانه دیزی 20000 سکه ستاره پرداخت می کند. دیزی سپس به دره می رسد و شما می توانید از او استقبال کنید.

سپس وارد خانه دیزی شوید و با او صحبت کنید. بعد، او از شما می خواهد که فروشگاه او را بسازید.

ساختمان بوتیک دیزی

مغازه دیزی از قبل به شکل مینیاتوری در خانه او وجود دارد. باید با استفاده از قوطی آبیاری آن را آبیاری کنید تا زمانی که رشد کند. اما ابتدا به این نیاز دارید اکسیر تقویت کننده سرزمین عجایبکه می توانید با استفاده از مواد زیر روی میز کار درست کنید:

سپس از اکسیر تقویت کننده سرزمین عجایب موجود در موجودی خود برای تقویت قوطی آبیاری خود استفاده کنید. حالا بوتیک را داخل خانه دیزی بریز و جمعش کن. قبل از اینکه بتوانید فروشگاه را تحویل بگیرید، ممکن است مجبور شوید یک بار خانه را ترک کرده و دوباره وارد خانه شوید. سپس بوتیک را در هر جایی قرار دهید تا این کار فرعی تکمیل شود.

خلاقیت خود را نشان دهید

بعد، با دیزی در فروشگاه صحبت کنید. سپس یک ویژگی جدید فعال خواهد شد. می‌توانید خلاقیت‌های مد یا طرح‌های مبلمان خود را در ویترین یا قسمت‌های نمایشی بوتیک به نمایش بگذارید. سپس سایر بازیکنان می توانند این موارد را از شما خریداری کنند.

برای ماموریت دیزی، اکنون باید خلقت خود را ایجاد و نمایش دهید. برای این کار موارد زیر را انجام دهید:

  1. دکمه Triangle/Y را فشار دهید و کمد لباس (برای لباس) یا مبلمان (برای طراحی مبلمان) را در سمت چپ صفحه انتخاب کنید.
  2. روی دکمه براش (تنظیم) کلیک کنید.
  3. برای ایجاد طرح جدید روی علامت مثبت کلیک کنید.
  4. هر تکه لباس یا مبلمان را برای سفارشی کردن انتخاب کنید.
  5. در حالت ویرایش، اکنون می توانید روی علامت مثبت در سمت چپ ضربه بزنید و هر شکل، نماد و بسیاری موارد دیگر را که می خواهید طراحی کنید. رنگ آن نیز قابل تغییر است.
  6. پس از اتمام، دکمه Circle/B را فشار دهید تا طرح خود ذخیره شود.
  7. اکنون با یکی از دو مانکن روی کاشی‌های سفید یا با قسمت‌های بزرگ نمایش مبلمان در سمت چپ (بسته به آنچه اختصاص داده‌اید) تعامل کنید.
  8. طرح خود را انتخاب کنید و نمایش داده خواهد شد.

این زیرپرسش اکنون کامل شده است و می توانید دوباره با دیزی صحبت کنید.

چالش دیزی را کامل کنید

اکنون چالش های دیزی باز خواهند شد. دیزی هر روز دستورالعمل‌های طراحی خاصی را برای لباس‌ها و مبلمانی که باید اجرا کنید به شما ارائه می‌دهد. مهمتر از همه، آنها در قسمت بزرگ و کاشی کاری شده سفید نمایش داده نمی شوند، بلکه در قسمت چالش در طبقه بالای بوتیک با کف چوبی نمایش داده می شوند.

با دیزی صحبت کنید و «چالش امروز چیست؟» را انتخاب کنید. سپس الزامات را در قالب تگ به شما می دهد. در مورد ما، برچسب ها کفش، نشستن، معمولی، مشکی، ساده و باحال بود. در فهرست کمد و مبلمان، برچسب‌ها با جزئیات بیشتری فهرست شده و به دسته‌ها تقسیم می‌شوند.

در منوی کمد و مبلمان، می‌توانید شرایط دقیق چالش دیزی (منبع تصویر: اسکرین شات و ویرایش GIGA) را مشاهده کنید.در منوی کمد و مبلمان، می‌توانید شرایط دقیق چالش دیزی (منبع تصویر: اسکرین شات و ویرایش GIGA) را مشاهده کنید.
در منوی کمد و مبلمان، می توانید شرایط دقیق چالش دیزی را مشاهده کنید (منبع تصویر: اسکرین شات و ویرایش GIGA)

لزوماً لازم نیست ابتدا مد و مبلمان جدید را با این مشخصات تطبیق دهید. زیرا ممکن است از قبل لباس و مبلمان کافی در موجودی خود داشته باشید تا این الزامات را برآورده کنید. برای یافتن آنچه به دنبال آن هستید، موارد زیر را انجام دهید:

  1. در مورد ما، به کفش‌های غیررسمی مشکی و صندلی‌های سبک «ساده» و «آرام» نیاز داریم.
  2. بنابراین، در منوی Wardrobe، کفش ها را انتخاب می کنیم و سپس دکمه Square/X را فشار می دهیم تا فیلترهای Simple، Calm و Normal را تنظیم کنیم. سپس کفش مشکی مناسب را انتخاب کرده و بپوشید. اگر کفش مشکی ندارید، می توانید با استفاده از گزینه سفارشی سازی آن ها را رنگ آمیزی کنید.
  3. اکنون دقیقاً همان کار را دوباره در لیست مبلمان صندلی خود انجام می دهیم.
  4. به سادگی تکه مبلمان را در قسمت چالشی بوتیک قرار دهید.
  5. برای مد، با یکی از مدل ها تعامل داشته باشید و برای قرار دادن لباس های خود روی عروسک، “Edit” را انتخاب کنید.
تکه مبلمان را در قسمت چالش قرار دهید و لباس مناسب یکی از مدل ها را بپوشید (منبع تصویر: اسکرین شات و ویرایش GIGA).تکه مبلمان را در قسمت چالش قرار دهید و لباس مناسب یکی از مدل ها را بپوشید (منبع تصویر: اسکرین شات و ویرایش GIGA).
مبلمان را در قسمت چالش قرار دهید و لباس مناسب یکی از مدل ها را بپوشید (منبع تصویر: اسکرین شات و ویرایش GIGA)

الزامات مربوطه در لیست مشخص می شود، مشروط بر اینکه همه چیز را به درستی انجام داده باشید. سپس با دیزی صحبت کنید و گزینه «آیا چالش را کامل کردید؟» انتخاب کنید. به عنوان پاداش، شما 100 سکه دیزی دریافت خواهید کرد و تلاش “You've Got Mail!”

می توانید سکه های دیزی را مستقیماً با دیزی مبادله کنید. تحت گزینه گفتگوی “آیا می توانم فروشگاه شما را ببینم؟”، لباس و مبلمان انحصاری برای سکه به شما پیشنهاد می شود.

دره رویایی دیزنی: آزمونی برای قضات واقعی

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع