از شر آن خلاص شوید، دیگر هیچ کس واقعاً به این ویژگی نیاز ندارد

در 7 می 2024، اپل آیپدهای جدید را معرفی خواهد کرد. البته، هم آیپد پرو جدید مورد انتظار و هم آیپد ایر سال جاری دارای دوربین در پشت خواهند بود. اما واقعا چرا؟ به نظر من این ویژگی ممکن است ناپدید شود. من دلایلم برای فکر کردن را در نسخه امروز ستون آخر هفته GIGA به شما خواهم گفت.

سیب

را اولا IPAD دوربین ها هنوز نصب نشده اند احتمالاً به همین دلیل است که اغلب توسط زبان‌های شیطانی به عنوان یک آی‌پاد لمسی بزرگ مورد انتقاد قرار می‌گیرد. همچین چیزی در جلو و عقب وجود نداشت. اما نسل دوم یک سال بعد این غیبت را اصلاح کردند. چیزی که اپل نصب کرده بود چندان قدرتمند نبود، اما اکنون می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌برداری کنید، و در آخر، کنفرانس‌های ویدئویی انجام دهید.

واقعاً چه کسی دیگر از دوربین iPad استفاده می کند؟

امروزه دوربین ها جزء لاینفک همه آیپدها هستند. مدل‌های جدید 2024 که اپل در 7 می به نمایش می‌گذارد، دوباره این ویژگی را خواهند داشت. با این حال، اینها در تبلت نیز عمری فرسوده خواهند داشت. بیایید صادق باشیم: آخرین باری که از دوربین روی iPad خود استفاده کردید چه زمانی بود؟ دوربین جلو هنوز برای FaceTime بسیار کاربردی است، اما دوربین پشتی در واقع فضای غیرضروری را اشغال می‌کند، منابع را افزایش می‌دهد و هیچ‌کس واقعاً از این ویژگی استفاده نمی‌کند. حداقل من کسی را نمی شناسم و این شامل من می شود.

اگر واقعاً می خواهید عکس بگیرید و آنها را به اشتراک بگذارید، … به هر حال آن را بگیرید آیفون یا یک گوشی هوشمند اندرویدی در بیشتر موارد شما دوربینی با کیفیت بهتر در دست دارید. با تشکر از خدماتی مانند ICloud و غیره، لازم نیست نگران این باشید که چگونه یک عکس یا ویدیو از تلفن همراه در صورت نیاز به راحتی و به طور خودکار به iPad شما می رسد.

اگر اپل موفق شود، همه ما سال‌ها از برنامه‌های واقعیت افزوده با iPad Pro خود استفاده خواهیم کرد:

iPad Pro 2020: ویدیو اطلاعات اپل

iPad Pro 2020: ویدیو اطلاعات اپل

دوربین عقب در واقع یکی از ویژگی های iPad Pro من است که من هرگز از آن استفاده نمی کنم. بنابراین، جریان عکس روی رایانه لوحی حاوی تصاویر بیشتری نسبت به عکس یا ویدیو است. پس چرا از دوربین استفاده کنیم؟

اپل چهار سال پیش ایده ای در مورد این موضوع داشت و دوربین بهتری با لنز دوم، فلاش LED و اسکنر LiDAR به آیپد پرو داد. اپل برنامه های به اصطلاح واقعیت افزوده را در ذهن داشت. من آن را از روی کنجکاوی محض امتحان کردم و به سرعت آن را به عنوان یک حقه رد کردم. فرض بر این است که یک انقلاب بزرگ در این زمینه با Apple Vision Pro قریب‌الوقوع است، اما در واقعیت، هیاهوی عینک‌های دیتا قبلاً محو شده است.

افکار من در آخر هفته: هدف این ستون فراهم کردن خوراکی برای تفکر و تأمل در مورد «سر و صداهای خبری» هفته تا پایان است. مجموعه کوچکی از مقالات قبلی در ستون:

هی اپل: از شر دوربین آیپد خلاص شوید!

به نظر من، اپل باید به طور جدی ممنوعیت دوربین عقب آیپدها را در نظر بگیرد. هزینه ها را کاهش می دهد و فضا ایجاد می کند. برای مثال می توان آنها را با باتری های بزرگتر پر کرد. برای اکثر کاربران، زمان کار طولانی تر از دوربینی که هرگز استفاده نمی کنید، قطعا کاربردی تر است.

برای درک نادرست یکدیگر، دوربین جلو – به ویژه با فناوری مبتکرانه مرکز تئاتر (حالت بعدی) – حق وجود دارد. اما دوربین پشتی را می توان دوباره حذف کرد. این همان چیزی است که آیفون برای آن است و اپل بهتر است نحوه کار این دو دستگاه را با هم بهبود بخشد. شبیه به مک، آیفون در واقع می تواند به عنوان یک دوربین خارجی استفاده شود. من همچین چیزی رو برای آیپد میخوام.

طراحی و عملکرد خوب نیز به سازگاری کنار گذاشتن چیزها بستگی دارد. اپل باید دوباره این موضوع را جدی بگیرد و شجاعت اتخاذ چنین تصمیمات به ظاهر بحث برانگیزی را داشته باشد. بیا – این هم کار کرد.

منبع