آمازون یک پایه تبلت کاربردی را با قیمت پایین عرضه می کند

یک پایه تبلت کاربردی از سازنده Ugreen در حال حاضر در آمازون موجود است که زندگی را برای دارندگان تبلت راحت تر می کند. ما جزئیات پیشنهاد را برای شما داریم.

پایه تبلت Ugreen با کیفیت بالا و قیمت پایین در آمازون

قابل تنظیم ارتفاع، تاشو و قابل حمل جای تبلت خارج از محل آلومینیوم از سازنده سبز رنگ مناسب برای تبلت های تا 12.9 اینچ و در حال حاضر فقط در دسترس است 17.49 موجود در یورو (به پیشنهاد در آمازون مراجعه کنید). می توانید با فعال کردن کوپن 12 یورویی با کلیک بر روی چک باکس زیر قیمت در صفحه محصول آمازون، قیمت تخفیف خورده را دریافت کنید.

نگهدارنده تبلت UGREENنگهدارنده تبلت UGREEN

نگهدارنده تبلت UGREEN

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 6 می 2024 در ساعت 7:36 بعد از ظهر

ویژگی ها و سازگاری پایه لپ تاپ Ugreen

پایه تبلت دارای پایه فلزی محکم و میله دوبل آلومینیومی است. این طراحی برای تهویه موثر طراحی شده است که از گرم شدن بیش از حد تبلت شما جلوگیری می کند. زاویه پایه را می توان به دلخواه تنظیم کرد و طراحی ضد لغزش تبلت شما را از لغزش و خراش محافظت می کند. پایه های لاستیکی زیر پایه نیز باعث می شود که پایه هنگام کار با دستگاه درج شده پایدارتر شود. پایه لپ تاپ Ugreen را می توان به طور کامل تا کرد و در یک کیف حمل کرد تا در فضا صرفه جویی شود.

این پایه سازگاری گسترده ای دارد و می تواند با Galaxy Tab S9+/Galaxy Tab S9/Galaxy Tab A7 10.4 (2022)/Galaxy Tab S6 Lite (2022)/Galaxy Tab S8+/Galaxy Tab S8، iPhone 15/15 و غیره استفاده شود. پلاس / 15 پرو / 15 پرو مکس / 14 / 13 / 12 / 11 / SE / XS Max / XS / XR / Redmi Pad SE / Xiaomi Pad 6 Pro / Xiaomi Pad 6، Huawei MatePad 11.5 / Huawei MatePad Air / Huawei MatePad 11 / Huawei MatePad C5e و Huawei MatePad Pro 11.

پایه تبلت Ugreen چه کسانی ارزش دارد؟

پایه تبلت Ugreen برای هر کسی که دوست دارد مرتباً از تبلت خود برای پخش جریانی یا کار استفاده کند مناسب است. به لطف پایه ثابت و کاملاً قابل تنظیم، می توانید هنگام استفاده از تبلت خود به راحتی به میزان قابل توجهی دست یابید و شاید حتی از درد گردن و خستگی بازو جلوگیری کنید.

قیمت تبلت Ugreen اکنون از 17.49 یورو در آمازون شروع می شود

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 6 می 2024 در ساعت 10:46 ب.ظ

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع