آمازون درگیر نبرد تخفیف با رقبا است

آیپد نسل دهم قیمتی جذاب زیر 400 یورو دارد. خود اپل همچنان حداقل 579 یورو برای آن در فروشگاه خود می خواهد. شما مجبور نیستید آنقدر در آمازون یا هر جای دیگری بپردازید.

سیب

به روز رسانی از 19 آوریل: آی‌پد نسل دهم فعلی در حال حاضر کمتر از ۴۰۰ یورو قیمت دارد. دلیل این امر نبرد تخفیف بین بسیاری از خرده فروشان است. بالاتر از همه آمازون، کول بلو و گلکسی به نفع مشتریان بجنگید. در حال حاضر نیازی به پرداخت بیش از 395 یورو برای iPad با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ندارید (مشاهده در آمازون).

Apple iPad 2022 10.9 اینچی (Wi-Fi, 64GB)Apple iPad 2022 10.9 اینچی (Wi-Fi, 64GB)

Apple iPad 2022 10.9 اینچی (Wi-Fi, 64GB)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در 19 آوریل 2024 در 9:58 صبح

توجه: قیمت پایین تر برای همه گزینه های رنگ اعمال نمی شود. پس بهتر است قبل از خرید دوباره بررسی کنید.

مقاله اصلی مورخ 2 نوامبر 2022:

در اپل، ارزان‌ترین نسل دهم آی‌پد حداقل 579 یورو قیمت دارد که 200 یورو بیشتر از هزینه نسل قبلی خود مستقیماً از اپل در سال گذشته است. اما اگر از اپل خرید نکنید، فقط چند هفته پس از راه اندازی می توانید پس انداز کنید. در حال حاضر حدود 3 درصد را شامل می شود. در حال حاضر بیش از آن، حدود 7 درصد وجود دارد.

iPad 2022 در حال حاضر در eBay با کد ارزان تر است

اینگونه پرداخت می کنیم در eBay با استفاده از کد کوپن “POWEREBAY6” به جای 576.95 نشان داده شده در آنجا، فقط 542.33 یورو (مشاهده در eBay). با این حال، این کد در 4 نوامبر منقضی می شود. سپس مجدداً حدود 550 یورو در بازار آزاد از سایر ارائه دهندگان پرداخت می کنیم (مقایسه قیمت را در Idealo ببینید).

اگر می خواهید بیشتر پس انداز کنید، ممکن است لازم باشد صبور باشید. آی‌پد نسل نهم 2021 تقریباً 10 ماه پس از عرضه به پایین‌ترین قیمت کلی خود رسید و در تابستان امسال حدود 15 درصد صرفه‌جویی کرد. اما اکنون پس از اینکه اپل به طور رسمی قیمت ها را 50 یورو افزایش داد، قیمت ها دوباره اینجا و آنجا افزایش می یابد. از نظر تئوری، اگر یورو در برابر دلار آمریکا به کاهش خود ادامه دهد، ممکن است یک افزایش قیمت دیگر برای الگوی فعلی وجود داشته باشد. بنابراین: همیشه بازار ارز را زیر نظر داشته باشید و اگر شک دارید، زیاد منتظر نمانید.

در هر صورت: حداکثر تا ژانویه، باید یک تخفیف معمولی 5 درصدی اینجا و آنجا در مقایسه با قیمت پیشنهادی اپل وجود داشته باشد.حداقل اگر به تاریخچه قیمت ها و افت قیمت در نسخه قبلی خود نگاه کنیم.

مدل جدید اپل که در ویدیو نشان داده شده است:

iPad و iPad Pro 2022 – تریلر

iPad و iPad Pro 2022 – تریلر

آیا آیپد ارزشش را دارد؟

سوال باقی می ماند: آیا iPad 2022 ارزش آن را دارد؟ در مقاله ای دیگر آیپد ایر 2020 یا مدل فعلی را پیشنهاد کردیم. قیمت اضافی نسبتاً کم ارزش آن را دارد، هرچه باشد، Air نمایشگر بهتری دارد زیرا کاملاً چند لایه است و Apple Pencil 2 جدیدتر نیز مستقیماً پشتیبانی می شود. نیازی به آداپتور لایتنینگ USB-C با ظاهر احمقانه برای نسل دهم آی‌پد و مداد اصلی نیست. با این حال، اگر قیمت آی‌پد 2022 به کاهش خود ادامه دهد و ارزش آن در آینده زیر 500 یورو ثابت بماند، مدل جدید به انتخاب خود باز خواهد گشت. در حال حاضر ما هنوز هوا را ترجیح می دهیم.

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع