تغییر مسیر در پلی استیشن: آیا بازی PS5 به ایکس باکس می آید؟

سونی یک قانون سخت‌گیرانه دارد: بازی‌های خودش فقط زمانی که منتشر می‌شوند در پلی‌استیشن ظاهر می‌شوند. با این حال، بازی تیراندازی Co-op Helldivers 2 یک استثنا است و بلافاصله در رایانه شخصی از موفقیت چشمگیری برخوردار شد. به گفته یکی از این افراد، این بازی ممکن است در آینده برای Xbox نیز بیاید.

PlayStation Shooter در ایکس باکس: چه شانسی دارد؟

سونی با بازی های بزرگ انحصاری بازیکنان جدیدی را به پلی استیشن 5 جذب می کند و این تاکتیک کار می کند. اما بسیاری از مشتریان را نیز حذف می کند. Helldivers 2 اخیرا ثابت کرد که راه دیگری وجود دارد. شوتر co-op پلتفرم PC را طوفانی کرد و از آن زمان دیگر آن را ترک نکرده است. آیا این اکنون باعث می شود سونی تجدید نظر کند؟

Nick Baker پادکست Xbox Era اکنون نشانه ای از وقوع اتفاقی در سازنده پلی استیشن ارائه می دهد. خودی های شناخته شده ادعا می کنند که شنیده اند که سونی در مراحل اولیه مذاکرات است Helldivers 2 بر روی کنسول های Xbox نیز ظاهر خواهد شد. بیکر در اینجا روشن می کند که این به هیچ وجه نباید به عنوان یک تبلیغ تلقی شود. هنوز ممکن است اتفاقات زیادی بیفتد که دست دادن بین پلی استیشن و ایکس باکس را از بین ببرد (منبع: پادکست عصر ایکس باکس).

تریلر Helldivers 2 برای PS5 و PC را اینجا ببینید:

PS5 و Xbox: پایان بازی های انحصاری؟

Helldivers 2 توسط توسعه دهنده Arrowhead ساخته شد اما توسط Sony توزیع شد. از آنجایی که بازی تیراندازی قبلاً به طور همزمان برای PS5 و PC منتشر شده است، سازنده کنسول ممکن است اینجا باشد. راحت تر برای آزمایش. هیروکی توتوکی، رئیس سونی قبلاً اشاره کرده بود که انتشار چند پلتفرم می‌تواند به سود بیشتری منجر شود.

مایکروسافت در حال حاضر بیشتر پیش می رود و قبلاً چهار بازی ایکس باکس را به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ معرفی کرده است. فقط اگر سونی بود عادلانه بود حالا او این لطف را با Helldivers 2 پس داده است. تاکنون بازی‌هایی مانند God of War یا Marvel's Spider-Man روی رایانه‌های شخصی ظاهر شده‌اند (پس از مدت‌ها انتظار)، اما ایکس‌باکس به‌طور مداوم از موفقیت‌های بزرگ بازی کنار گذاشته شده است. گیمرهای ایکس باکس خوشحال خواهند شد. آنها حتی یک دادخواست موفقیت آمیز شروع کردند تا بتوانند تیراندازی را روی کنسول خود امتحان کنند.

منبع