عملکرد عملی در زمانی که بیشتر اهمیت دارد در زمان شما صرفه جویی می کند

به عنوان یک مشتری O2، برنامه تلفن همراه و ارائه دهنده اینترنت شما در گوشی هوشمند شما استاندارد هستند. اما یک عملکرد وجود دارد که فقط تعداد کمی از مردم در مورد آن می دانند، اما پتانسیل بالایی دارد و می تواند زندگی روزمره شما را آسان کند.

اگرچه برنامه هایی مانند My o2 – یا همتایان آنها از سایر ارائه دهندگان خدمات – عملاً تمام عملکردهایی را که مشتریان در زندگی روزمره به آن نیاز دارند ارائه می دهند، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد مستقیماً با ارائه دهنده خدمات تماس بگیرید.

برنامه O2: این شما را از انتظار برای مدت طولانی نجات می دهد

این را می توان از طریق ایمیل یا به طور فزاینده ای از طریق پیام رسان انجام داد، اما اگر قرار باشد تماس مستقیم از طریق تلفن انجام شود، دشوار می شود. همانطور که تقریباً در همه جا وجود دارد، o2 نیز به این شکل به نظر می رسد دیوار غیر قابل عبور انتظار بین مصرف کنندگان از یک سو و مشاوران مشتری از سوی دیگر.

O2 من

O2 من

Telefonica Germany GmbH & Co. OHG

O2 من

O2 من

Telefónica Germany GmbH & Co. OHG

هرکسی که یک یا چند بار انتظار را تحمل کرده باشد، احتمالاً تقریباً هر کاری برای اجتناب از آن در آینده انجام خواهد داد. دقیقا برنامه o2 در این مورد کمک می کند، اما نه تنها به این دلیل که بسیاری از تماس های غیر ضروری را برقرار می کند. همچنین از یک رتبه‌بندی زنده استفاده می‌کند تا به شما بگوید چه زمانی تماس با خط تلفن مشتری مفید است و چه زمانی بهتر است دست خود را از تلفن دور نگه دارید.

می توانید عملکرد را در زیر آیتم منو “Help and Contact” پیدا کنید. به سادگی “Call Hotline” را انتخاب کنید. می توانید دلیل تماس را انتخاب کنید، سپس دلیل فعلی شما را در صفحه بعدی دنبال می کند زمان انتظار مورد انتظار و میانگین استفاده، بر اساس روز هفته و ساعت روز.

اگر بخواهید، می‌توانید تماس را مستقیماً از آنجا شروع کنید یا ببینید چه زمانی بهترین فرصت را برای مدت کوتاهی انتظار دارید. از طرف دیگر، می توانید آن را یک قدم جلوتر انجام دهید درخواست احضار سپس خدمات مشتریان o2 در زمان مورد نیاز با شما تماس خواهد گرفت و می توانید از انتظار آزاردهنده خودداری کنید.

چه قراردادی با O2، Vodafone یا Telekom and Co باشد، یک گوشی هوشمند همیشه نباید پیشرفته باشد:

بهترین معاملات گوشی های هوشمند

بدون گارانتی: حتی اگر زمان انتظار کوتاه باشد، گاهی اوقات ممکن است بیشتر طول بکشد

ولی: عملکرد برنامه o2 گارانتی ارائه نمی دهد. اگر خوش شانس نباشید، حتی با میانگین زمان انتظار دو دقیقه ای، ممکن است دقیقاً یک مشتری در صف جلوتر از شما باشد که سفارشش به زمان بیشتری نیاز دارد. با این حال، در تست های ما با نسخه اندروید، زمان انتظار با اطلاعات دریافتی از برنامه مطابقت داشت.

منبع