در اینجا می توانید ارزان ترین قیمت ها را تضمین کنید

اکنون می‌توان Google Pixel 8a را پیش‌سفارش کرد – با این پیشنهاد عالی o2، ارزان‌ترین قیمت را به عنوان پیش‌سفارش تضمین کنید. ما به شما می گوییم که چرا معامله بسیار مهم است و چگونه می توانید تا 150 یورو جایزه در دستگاه قدیمی خود دریافت کنید.

Google Pixel 8a را در o2 پیش‌سفارش دهید

پس از شایعات داغ و درزهای احتمالی، بالاخره رسمی شد: این Google Pixel 8a جدید منتشر شده است و برای عرضه در 14 می در دسترس خواهد بود – اما می‌توانید از قبل می‌توانید مدل جدید را از سری محبوب Pixel a به عنوان پیش‌سفارش ایمن کنید. در O2 شما یکی را دریافت می کنید معامله بزرگ در یک بسته با تعرفه «موبایل ام» و دریافت کنید Pixel 8a جدید با داده 5G نرخ ثابت تنها با قیمت 32.99 یورو هزینه های پایه برای اقساط 36 ماهه (اکنون پیشنهاد را در o2 تماشا کنید).

این بدان معناست که در مقایسه با قیمت معمولی تعرفه، ماهیانه فقط 3 یورو اضافی برای یک گوشی هوشمند جدید گوگل پرداخت می کنید. نکته یک معامله مطلق برای هر کسی که می‌خواهد تلفن همراه Google را با بالاترین تعرفه و با کمترین قیمت ممکن ایمن کند.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • تعرفه: o2 موبایل m
  • شبکه: تلفونیکا
  • 25 گیگابایت 5 گیگابایت-حجم داده (حداکثر 300 مگابایت بر ثانیه)
  • + 5 گیگابایت حجم داده اضافی هر سال دیگر
  • نرخ های Allnet و SMS ثابت هستند
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت قرارداد 24 ماه با مهلت اخطار 3 ماهه می باشد

با پیشنهاد o2، می‌توانید آزادانه از میان گزینه‌های رنگی جدید «Bay»، «Obsidian» و «Porcelain» انتخاب کنید.

معامله تعرفه o2 ارزش در نظر گرفتن چه کسی است؟

Pixel 8a را در «Bay» در o2 پیش‌سفارش کنید: تلفن اندرویدی جدید اکنون با نرخ داده ثابت بیش از 25 گیگابایت در بسته. (منبع تصویر: گوگل)

یک تلفن هوشمند جدید لزوماً نباید گران باشد – اگر می‌خواهید با جدیدترین مدل‌هایی مانند Pixel 8a سفر کنید، پیشنهادات تعرفه‌ای بسیار ارزشمند است. o2 به این موضوع می پردازد تعرفه M موبایل. پکیج برجسته واقعی که در آن شما 25 گیگابایت نرخ داده ثابت هر سال با 5 گیگابایت اضافی افزایش می یابد تبدیل شود. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی دائمی در مورد حجم داده، بیشترین بهره را از گوشی هوشمند جدید خود ببرید.

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
32.99 یورو
پرداخت اضافی
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه های اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
رایگان
حمل دریایی
(یک بار)
4.99
کل هزینه ها بعد از 36 ماه 1193.63 یورو
ارزش دستگاه
(قیمت خرده فروشی پیشنهادی برای نسخه Google)
549 یورو
تعرفه مقرون به صرفه
(مجموع هزینه ها منهای ارزش دستگاه)
644.63 یورو
هزینه های تعرفه واقعی در ماه 17.91 یورو
به نمایش در o2

قیمت خرده فروشی پیشنهادی Google Pixel 8a جدید (128 گیگابایت) 549 یورو است. اگر این مبلغ را از کل هزینه ها کم کنید، عملاً به صورت اقساط در طول 36 ماه پرداخت خواهید کرد فقط 17.91 یورو در ماه. یک معامله بسیار خوب با نرخ ثابت برای همه شبکه ها 25 گیگابایت + 5 گیگابایت هر سال اضافی – برای مقایسه: قیمت عادی تعرفه بدون گوشی هوشمند به تنهایی 29.99 یورو در ماه است.

اگر می خواهید همزمان از شر دستگاه قدیمی خود خلاص شوید، می توانید قسمت بالایی را ذخیره کنید: o2 اهدا می کند تا 150 یورو برای “مبادله” تلفن هوشمند خود – مقدار با توجه به دستگاه و شرایط تعیین می شود. با این حال، اگر می‌خواهید معامله را تضمین کنید، باید سریع عمل کنید – پیشنهاد پیش‌سفارش Pixel 8a فقط تا زمانی که… حداکثر تا 14 می.

برجسته ترین ویژگی های گوشی جدید گوگل پیکسل 8a

  • صفحه نمایش 6.1 اینچی
  • 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی
  • 8 گیگابایت رم
  • 120 هرتز
  • دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض
  • دوربین جلو 13 مگاپیکسلی
  • کشش G3 Soc
  • از Gemini Nano پشتیبانی کنید
  • 7 سال سیستم عامل، ارتقاء امنیتی و کاهش ویژگی ها

ویژگی های قابل توجه همچنین شامل ویژگی هایی مانند “بهتره بگیر“، که با آن می توانید عکس های گروهی بسیاری از بهترین عکس های خود را جمع آوری کنید – بنابراین دیگر مجبور نخواهید شد با آن دوستی که همیشه چشمانش را بسته است عکس بگیرید.ویرایشگر جادوییهمچنین می توانید اشیاء موجود در عکس ها را جابجا کنید، اندازه آنها را تغییر دهید، یا اشیاء عجیب و غریب و حواس پرتی را در عکس ها حذف کنید. اگر عمدتاً بر روی ویدیوها تمرکز می کنید، می توانید به “تکیه کنید”پاک کن صدای جادویی“-عملکرد نگاه به جلو. در اینجا می توانید صداهای مزاحم پس زمینه را به طور خودکار حذف کنید.

اکنون قبل از عرضه، Google Pixel 8a را در رنگ های مختلف پیش خرید کنید. (منبع تصویر: گوگل)

ویژگی‌های هوش مصنوعی هوشمند در Google Pixel 8a

با پیکسل 8a جدید نیازی به ویژگی‌های هوش مصنوعی داخلی گوگل مانند جمینی یا دایره برای جستجو ندارید – مدل جدید سری A نیز دارای عملکردهایی مانند ترجمه بلادرنگ از طریق دوربین یا مسنجر است. اکنون می‌توانید تمام اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد Pixel 8a جدید و بسته تعرفه o2 را مستقیماً در صفحه نمای کلی زیر مشاهده کنید:

آیا از پست لذت بردید؟ ما را در WhatsApp و Google News دنبال کنید و هیچ خبری در مورد فناوری، بازی و سرگرمی را از دست ندهید.

منبع