فرود تصادف برای سریال های مورد انتظار

برخلاف نتفلیکس، به اصطلاح «خروجی» در Apple TV+ بسیار کم است. سپس یک سریال یا یک فیلم به پایان می رسد سرویس جریان در حال ظهور، کیفیت بالا کمبود کمیت را جبران می کند. اینطوری دوست دارم. اپل همیشه می دانست که کمتر، بیشتر است.

اما این فقط سبک روایت خسته کننده این دیستوپیا نیست که مرا آزار می دهد. همچنین شخصیت ها خیلی رنگ پریده اندکه من نمی توانم چیزی مانند همدلی را احساس کنم. انسانیت به سمت سگ ها می رود؟ مشکلی نیست، اما لطفا آرام گریه کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

خیلی خوب به نظر می رسید که در تریلر واقعی نباشد:

به دلیل انبوه غیرقابل مدیریت، ما در حال حاضر به چیزهای متوسط ​​و همچنین بسیاری از چیزهای بد از نتفلیکس عادت کرده ایم. وضعیت Apple TV+ متفاوت است. این سرویس استریم رو به رشد تا کنون توانسته است با کیفیت بالا متقاعد شود و اکنون با یک سریال مورد انتظار در حال سقوط واقعی است.

سیب

منم همینطور فکر میکردم ولی متاسفانه اینطور نیست. در قسمت دوم خاموش کردم. چه چیزی می تواند یک مجموعه گلچین هیجان انگیز در مورد گرمایش جهانی باشد، معلوم شد که از همان ابتدا یک قرص خواب طولانی مدت است. آدم آرزو می کند که دنباله دار «به بالا نگاه نکن» در طول این فاجعه سینمایی متوقف شود و به سرعت به کل ماجرا پایان دهد.

اگر مریل استریپ، ادوارد نورتون، توبی مگوایر، فارست ویتاکر یا کیت «جان اسنو» هرینگتون هم بازی می‌کنند، «بررسی» به سادگی باید خوب باشد.

«برون‌یابی» در Apple TV+: یک فاجعه سریال

از این رو این هشدار از جانب من: عمر خود را نجات دهید و حتی “بررسی” را روشن نکنید. از سوی دیگر، «کوچک شدن» در حال حاضر در Apple TV+ ارزشمند است از طرف افرادی که پشت سر آهنگ “تد لاسو” قرار گرفتند. با 8 امتیاز از 10 (IMDb)، این سریال نه تنها با یک بازیگر 1A مانند هریسون فورد، بلکه با فیلم‌نامه‌های خوب (شرینینگ را در Apple TV+ تماشا کنید) متقاعد می‌شود.

در IMDb فقط برای 5.6 از 10 امتیاز کافی است. هر کس این امتیاز را به درستی طبقه بندی کند می داند که سریال واقعاً بد است. نکات مثبت Rotten Tomatoes حتی واضح تر است. «برون یابی» با 47 درصد شکست خورد و تنها توانست 58 درصد تماشاگران را متقاعد کند که نسبتاً رای مثبت بدهند. ارقام متاکریتیک نیز منعکس کننده این روند هستند – نه 57 امتیاز بیشتر.

توصیه پخش جریانی جایگزین برای Apple TV+

نظری از Sven Kaulfuss.

برون یابی در Apple TV+

کوچک شدن در Apple TV+ (تریلر)

بر این اساس، با انتظارات زیادی منتظر اولین نمایش «برون‌یابی» بودم. چند هفته پیش راه اندازی شد تریلر نوید سرگرمی های درجه یک را می داد. یک فیلم هیجان‌انگیز آب و هوایی از دست اسکات زد برنز، که قبلاً به‌طور تکان‌دهنده‌ای اثرات همه‌گیری کرونا را با «سرایت» در سال 2011 و موارد دیگر پیش‌بینی کرده بود.

خب سلیقه ها فرق میکنه پس شاید من اشتباه می‌کنم و «برون‌یابی‌ها» به یک شاهکار تبدیل می‌شود که من ناعادلانه به آن فحش دادم؟ نه، زیرا اکثریت قریب به اتفاق نظرات با من موافق هستند.