نسخه جدید شامل ویژگی های مفید است

واتس اپ چندی پیش این تابع پین را به نمای کلی چت معرفی کرد. می توانید سه چت که برای شما مهم هستند را در آنجا پین کنید تا همیشه در بالا قابل مشاهده باشند. از آنجایی که این ویژگی وجود داشت، من نیز از آن استفاده کردم. نمی‌دانم در چت‌ها نیز چنین خواهد بود. حداقل سپس مجبور نیستم مدام برای سرویس های استریم رمز عبور بخواهم.

اساساً عملکرد پین WhatsApp در چت ها کاملاً توضیحی است. پین کردن پیام در چت فردی یا گروهیبه طوری که همیشه قابل مشاهده باشد. در آنجا می‌توانید اطلاعات مهمی مانند داده‌های دسترسی برای سرویس‌های پخش را که با دوستان به اشتراک می‌گذارید، ذخیره کنید. در چت های گروهی اما می توان قوانینی را نیز برای این کانال تعیین کرد که همه دوست دارند همیشه آن را ببینند. گزینه ها انعطاف پذیر هستند.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر در مورد WhatsApp

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

زبان ها:آلمانی

WhatsApp به طور مرتب با ویژگی های جدید به روز می شود. اینها معمولاً از قبل در نسخه‌های آزمایشی ظاهر می‌شوند و در مراحل اولیه شناخته می‌شوند. الان دوباره اتفاق افتاده می توانید منتظر یک مورد جدید باشید قابلیت پین کردن در چت ها، که واتس اپ در حال حاضر در نسخه بتای نسخه اندروید با شماره ساخت 2.23.3.17 در حال تست است. این عملکرد جدید هنوز برای شما قابل دسترسی نیست، اما تاکنون فقط برای تعداد بسیار کمی از آزمایش کنندگان در دسترس است.

نسخه:2.22.13.77

واتس اپ به طور مداوم در حال پیشرفت است و به طور مرتب عملکردهای جدیدی به آن داده می شود. این بار عملکرد چت گسترش یافته است. راه‌های جدیدی به دست می‌آورید تا همیشه پیام‌های مهم را زیر نظر داشته باشید. با این حال، عملکرد هنوز فعال نشده است.

WhatsApp: پین کردن پیام ها در راه است

مجوز:نرم افزار رایگان

شما باید این نکات واتس اپ را بدانید:

واتس اپ ویژگی های جدیدی را معرفی کرد

WhatsApp اخیراً پنج عملکرد جدید را معرفی کرده است که در درجه اول عملکرد وضعیت را به روشی معنادار گسترش می دهد. این به شما گزینه‌های بسیار بیشتری مانند ایجاد وضعیت زبان را می‌دهد.