ارائه دهندگان در بررسی عملکرد شکست می خورند

نکته خواندن

آژانس شبکه فدرال تاکید می کند که نتایج آزمایش پهنای باند برای اتصالات تلفن همراه برای سومین بار متوالی بهبود یافته است. با این وجود، نتیجه این است که ارائه دهندگان و ارائه دهندگان شخص ثالث هنوز تصویر بسیار ضعیفی ارائه می دهند – نشانه واقعی فقر

فقط در 3 درصد مشتریان با اتصالات پهن باند تلفن همراه – یعنی اتصالات اینترنتی برای دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند – خدمات کامل تضمین شده توسط قرارداد می رسد. از این گذشته، 23.2 درصد هنوز حداقل نیمی از سرعتی را که رزرو کرده بودند دریافت می کنند (منبع: آژانس شبکه فدرال). داده ها بدون توجه به حجم توافق شده قراردادی یا ارائه دهندگان مربوطه جمع آوری می شوند.

در شبکه ثابت نیز اوضاع بد به نظر نمی رسد، اما بسیار بهتر از تلفن همراه است: 42.3 درصد از کاربران حداقل با سرعت تضمین شده قراردادی تماس گرفته اند. در مجموع 84.8 درصد بیش از نیمی از حداکثر بود رسیده است.

در دوره گزارش از 1 اکتبر 2021 تا 30 سپتامبر 2022، اتصالات گیگابیتی با بیش از 500 مگابیت بر ثانیه برای اولین بار یکپارچه شدند. به گفته آژانس شبکه فدرال، نتایج با گزارش های سال قبل قابل مقایسه نیست.

هنگام انعقاد قرارداد باید به این مشکلات توجه زیادی داشته باشید:

کاهش پرداخت؟ مشتریان شانس بدی دارند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع مشتریان تلفن همراه و تلفن ثابت آلمان به ندرت آنچه را که واقعاً برای آن پرداخت می کنند دریافت می کنند. Telekom، Vodafone، O2 و Co. به سادگی عملکردی را که وعده داده اند ارائه نمی دهند. در واقع، مشتریان دیگر مجبور نیستند این موضوع را تحمل کنند – اما یک مشکل وجود دارد.

Telekom، Vodafone و O2 به وعده های خود عمل نمی کنند

اینترنت پایدار و سریع – چه در خانه و چه در حال حرکت – یکی از مهمترین قراردادهای زندگی روزمره برای بسیاری از آلمانی ها است. ولی به سختی می توان به ارائه دهندگان اعتماد کردهمانطور که گزارش سالانه فعلی آژانس شبکه فدرال نشان می دهد – حداقل در مورد ارائه خدمات قراردادی مشخص شده است.

معمولاً برای قراردادهای اینترنت تلفن همراه و تلفن ثابت، «حداکثر نرخ انتقال داده تخمینی» تعیین می شود. با این وجود، طبق قانون مخابرات، مصرف کنندگان می توانند در صورت عدم اجرای تعهدات قراردادی، پرداخت ها را کاهش دهند. اما کارت های شما بد هستند زیرا باید کارهای مقدماتی زیادی انجام دهید. هیچ تضمینی برای موفقیت وجود ندارد.

واحد محتوای گیگا

برنامه اندازه گیری پهنای باند آژانس شبکه فدرال برای گزارش پهنای باند استفاده می شود و نتایج ارزیابی می شوند. در گزارش فعلی، 398747 اندازه گیری معتبر از طریق اپلیکیشن دسکتاپ برای اتصالات تلفن ثابت انجام شده است. با اپلیکیشن گوشی هوشمند، یک جهش بزرگ به 623581 اندازه گیری موفق انجام شد.