نوک درخشان در برابر انگشتان چاق هنگام قمار

وقتی قمار می‌کنید، می‌خواهید استراحت کنید و علاوه بر نوشیدنی‌های خوشمزه، خود را با میان وعده‌هایی مانند چیپس، آجیل، شکلات، بال مرغ یا سایر گناهان کوچک نیز پذیرایی کنید. البته شما بعد از هر لمس دستان خود را نمی شویید و به سرعت این اتفاق می افتد، که باقیمانده ها روی کنترلرها یا ماوس و صفحه کلید جمع می شوند.

آرد، شیر جو و ادویه ها را در یک کاسه مخلوط کنید – یک خمیر غلیظ باید تشکیل شود. گل کلم را تمیز کرده، گل‌های گل کلم یا تکه‌هایی به اندازه لقمه برش دهید و در خمیر قرار دهید. سپس تکه ها را به صورت جداگانه در آرد سوخاری بغلتانید و روی سینی فر قرار دهید.

خوب به نظر نمی رسد و احساس خوبی ندارد – بنابراین بسیاری از تنقلات هنگام قمار خودداری می کنند. با این حال، Aldi راه حلی برای این کار دارد و دستور العملی را ارائه می دهد که برای گیمرها خوب است و همچنین جایگزین خوشمزه و سالم تری برای بال مرغ و سایر تنقلات خوش طعم ارائه می دهد. یک موقعیت بال بال، به عنوان تخفیف دهنده آن را.

برای دستور العمل آلدی به مواد اولیه یا زمان زیادی نیاز ندارید – و همچنین تاثیر خوبی می گذارد. شما فقط نیاز دارید گل کلم، آرد، شیر جو دوسر، ادویه دلخواه، آرد سوخاری و سس BBQ.

هر گیمری مشکل را می داند. وقتی قمار می‌کنید، دوست دارید از خودتان غذای خوشمزه بخورید. این احمقانه است که چربی و خرده های آن روی کنترلر یا روی ماوس و کیبورد گیر کند. الدی اکنون راه حلی برای این موضوع دارد.

سونی پلی استیشن

مشکل گیمر حل شد: آلدی دستور پخت خوشمزه ای دارد

به گفته آلدی، حالا گل کلم را بپزید تا به غلظت مورد نظر برسد و سپس آن را با سس باربیکیو بپوشانید. کل مواد را چند دقیقه دیگر در فر قرار دهید و کارتان تمام شد یک میان وعده خوشمزه و سالم تر، که می توانید با چنگال و در نتیجه با دست های تمیز لذت ببرید. نکته از نظرات: دستور غذا باید با سرخ کن هوا نیز عالی عمل کند.



منبع این دستور پخت به طور کامل است:

ضد چاق شدن انگشتان: اسنک خوشمزه گل کلم گیمر را اینگونه تهیه می کنید