اپلیکیشن آمازون: ممنوعیت خرید برای کاربران اندروید لغو شد

در اینجا چند نکته برای صرفه جویی در هزینه هنگام خرید آنلاین وجود دارد:

آمازون و گوگل: اختلاف بر سر هزینه ها

حتی اگر آمازون دلیل خاصی برای ممنوعیت خرید موقت ارائه نکرده باشد، احتمالا نظرات متفاوتی مطرح خواهد شد هزینه های خرید درون برنامه ای پشت سر بایست

مشتریان قبل از قفل در حال حاضر اشتراک Kindle Unlimited مجاز به ادامه خرید از طریق اندروید بودند. در خود اپلیکیشن خرید نیز این امکان وجود داشت، انحراف از طریق مرورگر ضروری نبود.

مانند اپل، گوگل تمام خریدهایی که از طریق یک برنامه انجام می شود را ملزم می کند کارمزد سیستم پرداخت خودتان. استفاده از سیستم های دیگر مجاز نیست، که مکرراً منجر به پرونده های جدید دادگاه می شود. در کره جنوبی، اپل و گوگل اکنون باید به سیستم های پرداخت دیگر اجازه دهند.



منبع

برای چندین ماه، کاربران برنامه اندروید آمازون قادر به خرید یا اجاره انواع مختلف محتوا در حال حرکت نبودند. اکنون کتاب‌های الکترونیکی Kindle، پخش‌های صوتی و سایر محتوای درون‌برنامه‌ای را می‌توان به راحتی دوباره از طریق تلفن خریداری کرد. محدودیت ها همچنین دیگر برای برنامه Prime Video اعمال نمی شود.

آمازون

آمازون: خرید از طریق برنامه اندروید دوباره امکان پذیر است

از آغاز ماه مه 2022، اختلافات بین آمازون و گوگل به این معنی است که مشتریان نمی توانند تمام محتوای مورد نظر خود را از طریق نسخه اندروید برنامه خرید تلفن همراه خریداری یا اجاره کنند. حالا ظاهرا دو گروه به توافق رسیده اند. پخش های صوتی و کتاب های الکترونیکی Kindle و سایر محتوای درون برنامه ای اکنون می توان طبق معمول از طریق تلفن هوشمند اندرویدی خریداری کرد.

این تغییر همچنین بر روی برنامه اندروید Amazon Prime Video. فیلم‌ها و سریال‌ها را می‌توان طبق معمول از طریق تلفن هوشمند یا تلویزیون خریداری کرد، مانند کتاب‌های الکترونیکی و نمایش‌های رادیویی (منبع: وبلاگ Caschys).

آمازون قبلاً اعلام کرده بود سیاست های فروشگاه Google Play تغییر کرد تضمین می کند که فروش محتوای دیجیتال دیگر امکان پذیر نیست. با این حال، مشتریان همچنان این امکان را داشتند که از مرورگر و وب‌سایت تلفن همراه آمازون برای تهیه کتاب‌های الکترونیکی جدید Kindle یا نمایش‌های رادیویی استفاده کنند.