از قبل می دانستید؟ آیفون برای تشخیص موسیقی به اپلیکیشن خود نیاز ندارد:

اگر اطلاعات فعلی درست باشد، اپل تمام مدل های آیفون 14 را در تاریخ 7 سپتامبر در معرض دید عموم قرار خواهد داد. سپس سازنده باید سفارشات خود را در همان هفته بپذیرد، اما حداکثر تا 17 سپتامبر. این سوال مطرح می شود: در مورد در دسترس بودن چطور؟

iPhone 14 Max: مشتریان باید عجله کنند

تعداد واقعی آیفون‌ها در مناطق مشابه هستند. به گفته یانگ، ۲۹ درصد مربوط به آیفون ۱۴ پرو مکس و ۲۱ درصد مربوط به آیفون ۱۴ مکس است. Ergo: از مدل جدید استاندارد با نمایشگر بزرگتر 6.7 اینچی (آیفون 14 مکس) اپل در ابتدا قادر خواهد بود کمترین مقادیر را در مقایسه با آن ارائه دهد. اگر اکنون تقاضای بالاتری را برای این مدل فرض کنید، ممکن است برای بسیاری از مشتریان بالقوه تنگ باشد. بنابراین اگر می‌خواهید هر چه زودتر آیفون 14 مکس را به دست آورید، نباید دو بار فکر کنید و باید در پیش‌فروش‌ها پیشتاز باشید.

امید در افق

با این حال، امیدی وجود دارد. به گفته راس، این اتفاق خواهد افتاد مدل جدید مکس می تواند دوباره در ماه سپتامبر پیش بیاید و هر گونه تنگنا برطرف خواهد شد. بنابراین اگر بلافاصله آیفون 14 مکس را دریافت نکنید، احتمالاً مجبور نخواهید بود همیشه منتظر بمانید. خیلی از پیش بینی ها و حدس ها. شروع فروش در ماه سپتامبر نشان می دهد که در نهایت چقدر این موارد قابل اعتماد هستند.