مسنجر اتصال به تلفن همراه را قطع می کند

اما شاید بزرگترین نوآوری: برنامه جدید WhatsApp برای ویندوز نیازی به روشن بودن گوشی ندارد بیشتر. سایت این پیام رسان محبوب می گوید: حتی زمانی که گوشی شما آفلاین است، اعلان ها و پیام ها وارد می شوند. بنابراین واتس اپ یک نقطه ضعف عمده راه حل های قبلی را از بین می برد.

آیا همیشه باید واتس اپ باشد؟ جایگزین هایی نیز وجود دارد:

برنامه WhatsApp برای مک هنوز در حال توسعه است

نسخه:2.22.17.77

یکی برنامه جدید واتس اپ اکنون برای دانلود در فروشگاه ویندوز (منبع: WhatsApp) در دسترس است. کرامت به طور ویژه برای سیستم عامل دسکتاپ توسعه یافته و بهینه شده است، توسعه دهندگان WhatsApp قول می دهند. این باید اتفاق بیفتد، برای مثال، در یک سرعت و قابلیت اطمینان بالاتر نشان دادن

زبان ها:آلمانی

این همه چیز است. پس از آن، حتی اگر تلفن همراه خاموش باشد، همچنان می‌توانید از WhatsApp در رایانه شخصی استفاده کنید.

تاکنون، هرکسی که از واتس اپ در رایانه شخصی ویندوزی خود استفاده می کند، مجبور بوده است به راه حل های نسبتاً رضایت بخشی متوسل شود. از این به بعد دیگر نیازی به این کار نیست. سازندگان این پیام رسان محبوب اکنون یک برنامه جدید واتس اپ را معرفی کرده اند که چندین معایب را از بین می برد. بزرگترین نوآوری: تلفن همراه روشن دیگر در آینده لازم نیست. کاربران مک باید صبور باشند.

این واقعیت که واتس اپ منشا آن در گوشی های هوشمند است، حتی 13 سال پس از تولد آن قابل توجه است. تا پیش از این، کاربران واتس‌اپ که می‌خواستند از طریق رایانه شخصی خود برای خانواده و دوستان خود بنویسند، مجبور بودند از عصاهایی مانند دسکتاپ واتس‌اپ یا واتس‌اپ وب استفاده کنند. دیگر نه.

WhatsApp جدید بدون گوشی روشن کار می کند

مجوز:نرم افزار رایگان

کاربران مک در حال حاضر همچنان به دنبال لوله هستند. را به گزارش واتس اپ، اپلیکیشن دسکتاپ برای کامپیوترهای مک هنوز در دست توسعه است. اگرچه واتس اپ یک آزمایش بتا ارائه می دهد، اما در حال حاضر کامل است. فعلاً اینجاست: صبر کنید. پس از انتشار برای ویندوز، امیدواریم خیلی طول نکشید تا کاربران مک نیز اپلیکیشن دسکتاپ خود را برای WhatsApp دریافت کنند.



منبع

برنامه جدید WhatsApp به صورت رایگان در فروشگاه ویندوز در دسترس است (به فروشگاه ویندوز مراجعه کنید). هیچ تغییری در عملکرد وجود ندارد:

  • ابتدا واتس اپ را روی گوشی باز کنید
  • در گوشی‌های هوشمند اندرویدی، روی «گزینه‌های بیشتر» در پشت منوی سه نقطه‌ای ضربه بزنید یا به تنظیمات آیفون بروید
  • سپس روی «دستگاه‌های مرتبط» ضربه بزنید.
  • دوربین گوشی را به سمت کد QR نمایش داده شده در برنامه WhatsApp بگیرید