اینجا جایی است که آلمانی ها بیشترین هزینه را در پمپ بنزین می پردازند

ارزیابی ADAC نشان می دهد که قیمت بنزین و گازوئیل در حال حاضر بین ایالت های فدرال چقدر متفاوت است. مشمول به خصوص باواریایی ها کارت های بدی دارند. در مقایسه با آلمان، آنها با گران ترین سوخت پر می شوند و در رتبه آخر برای بنزین و گازوئیل قرار می گیرند:

Stroer Media Brands GmbH

نکات ما به شما کمک می کند در فروشگاه های آنلاین صرفه جویی کنید:

با دیزل بدتر به نظر می رسد: اینجا هم بایرن با 1.99 یورو بیشترین پرداخت را دارد. در هامبورگ، کمترین قیمت در حدود 1.82 یورو است، تفاوت در اینجا افتخار 17.2 سنت در هر لیتر است.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

کارشناسان خودرو این را یکی از دلایل می دانند کم آب راین حمل و نقل سوخت را دشوارتر، کندتر و گرانتر می کند. پایان تخفیف باک نیز به زودی فرا می رسد و پس از آن سوخت حتی گران تر می شود.



منبع

با توجه به ADAC، مقایسه قیمت نشان می دهد a شکاف قوی شمال-جنوب در حالی که میانگین قیمت ها به طور کلی در ایالت های فدرال شمالی پایین تر است، قیمت به شدت به سمت جنوب افزایش می یابد. علاوه بر باواریا، مصرف کنندگان در بادن-وورتمبرگ، راینلاند-فالتز، زارلند و هسن نیز اثرات این را احساس می کنند.

هنگام پر کردن، قیمت ها همیشه در نوسان است. هر کسی که با ماشین زیاد سفر می کند این را می داند: فقط باک را پر کنید و بنزین در پمپ بنزین بعدی چند سنت ارزان تر – آزاردهنده – یا گران تر – است. اگر می خواهید در پمپ پس انداز کنید، نه تنها باید منتظر لحظه مناسب باشید، بلکه باید در ایالت فدرال مناسب نیز زندگی کنید.

ADAC فاش می کند: هیچ کجا هزینه سوخت گیری بیشتر از بایرن نیست

ADAC میانگین قیمت سوخت ایالت های فدرال را مقایسه کرده است. (منبع تصویر: © ADAC). برای Super E10، ساکنان ایالت آزاد باید به طور متوسط ​​1.78 یورو برای هر لیتر بپردازند. وقتی صحبت از قیمت بنزین به میان می آید، پایتخت جایگاه اول را به خود اختصاص می دهد: در برلین، یک لیتر 1.62 یورو (از 16 آگوست 2022، ساعت 11 صبح) قیمت دارد. بین ارزان‌ترین بنزین – اگر بخواهید آن را با قیمت‌های کلی بالا بنامید – و بالاترین قیمت حدود 15.8 سنت در هر لیتر است. یکی هزینه پر کردن مخزن 40 لیتری در برلین 6.32 یورو کمتر از بایرن است.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

هرکسی که مجبور است صبح در راه محل کار در پمپ بنزین توقف کند، این سرزنش های خود را می داند: اگر دیشب اینقدر راحت نبودم و بلافاصله بنزین را پر نمی کردم، الان ارزان تر بود. بنابراین زمان مناسبی برای پر کردن مخزن وجود دارد. اما همه عوامل قیمت در دست شما نیست.

Ströer Media Brands GmbH

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

کمبود آب باعث گرانی سوخت در جنوب می شود