تخفیفان عرضه های خود را به شدت محدود می کنند

الدی را چقدر می شناسید؟

کالاهای غیرخوراکی کمتری در Aldi و Lidl در آینده

در شرکت آلدی، سهم فروش کالاهای غیرخوراکی تا 20 درصد کاهش یافته است، در Lidl حتی بدتر به نظر می رسد. تخفیف دهنده فقط یک مورد را با غیر غذایی به دست می آورد گردش مالی کمتر از 10 درصد. شرکت مادر، Schwarz Group، که Kaufland نیز به آن تعلق دارد، در واقع یک هدف 15 درصدی را تعیین کرده است.

دلیل آن مشکلات فروش استکه هم Aldi و هم Lidl رایانه های شخصی، نوت بوک و سایر کالاهای غیرغذایی را ارائه می دهند (منبع: Lebensmittelzeitung). در زمان تورم رکورد، آنها کمتر و کمتر می فروشند، مصرف کنندگان پول خود را نگه می دارند.

این خبر خوبی برای مشتریان Aldi و Lidl نیست. شما خواهید بود کاهش قابل توجهی از طیف کالاهای غیر غذایی در آینده پیدا کردن. روزهایی که تخفیف‌ها با تلویزیون‌های جدید، چادرها، لباس‌ها و موارد دیگر به صورت هفتگی مشتریان را به شعبه‌ها جذب می‌کردند، احتمالاً فعلاً به پایان رسیده است.



منبع

یکی از مدیران Lidl به Lebensmittelzeitung توضیح می دهد که چقدر فروش در بخش غیرغذایی واقعاً کاهش یافته است: “هر چیزی که بیش از 20 یورو است کاهش چشمگیری دارد” اگرچه قیمت ها قبلاً بسیار کاهش یافته است.

گوجه فرنگی، آب سیب و دفترچه یادداشت: آلدی و لیدل مدت هاست چیزی بیش از خواربار فروشی دارند. تخفیف‌دهنده‌ها همچنین کالاهای هفتگی را ارائه می‌کنند که متعلق به آشپزخانه نیستند. در آینده، به اصطلاح پیشنهاد غیر غذایی اما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

Aldi و Lidl در حال کاهش شدید عرضه های غیرغذایی هستند

Aldi و Lidl در حال ارائه نوآوری های بزرگ هستند. دو تنزیل کننده به تورم و مشکلات تحویل واکنش نشان می دهند و دامنه آنها را به شدت محدود می کنند. کاهش های گسترده به خصوص در Lidl در انتظار است. در آینده اوضاع برای مشتریان بدتر خواهد شد.

در نتیجه پاراگراف سقوط کرده، Lidl International باید سفارشات غیرغذایی را برای سال آینده به شدت کاهش داد. گفته می شود که سفارشات “به شدت پایین تر” است. این دو تخفیف دهنده علاوه بر تورم، با مشکلات تحویل نیز دست و پنجه نرم می کنند.