فیلم ترسناک کالت ناراحت کننده بالاخره پس از 15 سال در آلمان اکران شد

و ظاهراً طرفداران فیلم بی صبرانه منتظر این انتشار بوده اند، زیرا با وجود قیمت تند حدود 35 یورو، دریاچه Eden در حال حاضر در رتبه اول در رده فیلم های هیجان انگیز در آمازون قرار دارد.

منتقدان و طرفداران این فیلم ترسناک وحشیانه را دوست دارند

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 07/06/2023 02:01

در گردآورنده بررسی Rotten Tomatoes، Eden Lake توانست 80 درصد منتقدان قانع کننده هستند. فیلم بریتانیایی امتیاز کاربر 4.2 از 5 ستاره ممکن در آمازون را دارد. محبوب ترین نقد فیلم ترسناک را به شرح زیر توصیف می کند:

فیلم های ترسناک در چند دهه گذشته در آلمان روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند. اما زمان تغییر می کند. همانطور که در مورد دریاچه عدن. این تلنگر وحشیانه نه تنها از فهرست خارج شد، بلکه پس از 15 سال بالاخره به طور منظم در فروشگاه های آلمان ظاهر شد – بدون برش و از 18.

فیلم ترسناک Eden Lake به زودی به بلوری می رسد

ایدن لیک درباره زن و شوهری با بازی مایکل فاسبندر و کلی ریلی است که با یک گروه جوان درگیر می شوند. چیزی که به عنوان آزار و اذیت شروع می شود به سرعت به مبارزه مرگ و زندگی تبدیل می شود.

“سخت ترین چیزهایی که بیشتر فیلم های قتل عام اره برقی و عیاشی خون در برابر آنها مانند سیگار منتول هستند.” (بررسی مشتری آمازون)



منبع

اگر به چند فیلم ترسناک سخت‌تر علاقه دارید، در آلمان او اغلب با حسادت به کشورهای دیگر نگاه می کند. در مقایسه با اتریش، بسیاری از فیلم‌های ترسناک فقط در نسخه‌های اقتباسی یا کوتاه‌شده منتشر می‌شوند. این در حالی است که نهادهای بازرسی مربوطه در سال های اخیر کمی لیبرال تر شوید

Eden Lake – Mediabook – Uncut (4K Ultra HD) (+ Blu-ray)

در ادامه تریلر رسمی این فیلم ترسناک را مشاهده می کنید:

نوار ترور بریتانیایی دریاچه ادن نیز تحت تأثیر قرار گرفته است، که برای اولین بار در سال 2008 ظاهر شد و به دلیل خشونت شدید آن تا سال 2022 توسط مرکز فدرال حفاظت از رسانه های کودکان و جوانان (به اختصار BzKJ) نمایه شد. تا پیش از این، هرکسی که می خواست فیلم را در قفسه های خود در آلمان بگذارد، باید دریاچه ادن را از خارج وارد می کرد. که اکنون در حال تغییر است!

ناشر Leonine دریاچه Eden را در 4 آگوست 2023 با وضوح 4K دوباره منتشر می کند. بریده نشده و از 18 سالگی منتشر شد: