دیزنی تهدید می کند که بزرگترین اشتباه جنگ ستارگان را با سریال نمادین بعدی تکرار خواهد کرد

کهکشان جنگ ستارگان ممکن است بسیار دور باشد، اما بیشتر اوقات این احساس را می‌کند که انگار یک کودک 6 ساله دنبال جلب توجه است که بی‌وقفه و در فاصله بسیار نزدیک، نام‌های ساختگی را در گوشم فریاد می‌زند. از زمانی که دیزنی در سال 2012 این حقوق را تصاحب کرد، پنج فیلم و چهار سریال لایو اکشن به همراه پروژه های مختلف انیمیشن و بازی ویدیویی داستان‌های بسیاری از شخصیت‌های فرعی تا کوچک‌ترین جزئیات، در حالی که شخصیت‌های اصلی معمولاً با هر اجرا رنگ پریده بودند.

بیلی در مصاحبه ای با نیویورک تایمز، موضوع پیش درآمد لایو اکشن آینده، Mufasa: The Lion King را مطرح کرد و اظهار داشت که فرنچایز را به یک حماسه بزرگ و حماسی مانند جنگ ستارگان تبدیل کنید اگر داستان های مربوطه پیدا شد می تواند. قولی که بیشتر شبیه تهدید به نظر می رسد و به الگو ضرر می رساند. (منبع: نیویورک تایمز)

تاکنون چهار فیلم از شیر شاه ساخته شده است، و به غیر از فیلم اصلی سال 1994، هیچ یک از فیلم ها واقعا ارزش دیدن ندارند. بازسازی لایو اکشن سال 2019 نیز توانست درآمد زیادی در گیشه به دست آورد، اما از نقطه نظر خلاقانه ارزش افزوده ای در مقایسه با نسخه اصلی ندارد. بر این اساس، این واقعیت که پیش درآمدی برای فیلم در دست ساخت است، در واقع جای تعجب دارد. اما گرایش دیزنی برای از بین بردن هر تهوع تبلیغاتی فیلم موفق از نظر مالی، دیگر جای تعجب نیست. بارها و بارها نشان داده شده است که دنباله ها و اسپین آف های بیشتر معمولاً به معنای کیفیت بیشتر نیستند – کاملا برعکس.

در مجموعه عکس‌هایمان، ۸ دلیل خوب را به شما نشان می‌دهیم که چرا باید همیشه Disney+، Netflix و Co. را با صدای اصلی تماشا کنید:

تریلر بازسازی شیر شاه را اینجا ببینید:

از زمان تصاحب حقوق، دیزنی جهان جنگ ستارگان را بدون پایان آدم خواری می کند – کنترل کیفیت اختیاری بود. حالا این شرکت بزرگ تهدید می کند که همان اشتباه را با انیمیشن کلاسیک شیر شاه تکرار خواهد کرد.

جنگ ستارگان

شیر شاه | تریلر آلمانی شماره 2

کمتر، اغلب بیشتر، دیزنی!

حتی اگر شیر شاه خود را به دنباله‌ها و اسپین‌آف‌های بی‌شماری اختصاص دهد – و ما هنوز هیچ مدرکی برای آن نداریم – تعداد کمی از داستان‌ها و شخصیت‌ها می‌توانند تبدیل شدن به یک فرنچایز حماسی را تحمل کنند و در عین حال ویژگی‌هایی را که از ابتدا آنها را متمایز می‌کرد، حفظ کنند. . حتی MCU که دقیقاً برای این منظور ایجاد شده است در سال های اخیر دچار مشکل شده است. جذابیت اصلی سیمبا، تیمون و پومبا طمع سود دیزنی زودتر از گله کفتارهای قهقهه خورده شو همیشه می توانست.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع سریال جنگ ستارگان می تواند قطعاً به عنوان یک الگو برای سایر فرنچایزها عمل می کند، اما در درجه اول به عنوان نمونه ای از نحوه انجام ندادن آن. کیفیت فیلم ها در گذشته نزدیک به قدری افت کرده است که سریال های متوسط ​​از قبل شاهکار به نظر می رسند.

گویا این کافی نبود، ظاهراً دیزنی می خواهد همان محتوا در انیمیشن کلاسیک او شیر شاه بیش از حد است همانطور که شان بیلی، رئیس والت دیزنی پیکچرز فاش کرد، انتقال داده شد – یک قضاوت نادرست عجیب.

دیزنی: شیر شاه قرار است مانند جنگ ستارگان باشد

نظری از گرگور الشولز