شما باید نگاه دقیق تری به این تابع بیندازید

گوگل بدیهی است که توسعه دهندگان خود را به حرکت درآورده است: اندروید 13 در حال حاضر به پایان رسیده است و در حال عرضه برای اولین گوشی های هوشمند است. این سیستم عامل دارای تعدادی تغییرات مفید است که باید استفاده روزمره از تلفن شما را بهبود بخشد. اما قبل از شروع به روز رسانی باید یکی از آنها را بشناسید.

در اندروید 13: کلیپ بورد گوگل ممکن است مشکلاتی ایجاد کند

نسخه:12

گوگل با اندروید 13 از خودش پیشی گرفته است – حداقل طبق برنامه. در واقع انتظار می رفت که سیستم عامل جدید برای ماه سپتامبر راه اندازی شود، اما اکنون است اندروید 13 در حال حاضر برای گوشی های هوشمند پیکسل این گروه در دسترس است. با این حال، از نظر محتوا، نوآوری های نسبتا جزئی در نسخه جدید اندروید وجود دارد.

از جمله آنها یک کلیپ بورد اصلاح شده است که ویژگی خاص آن را باید قبل از به روز رسانی اندروید 13 به خوبی بدانید. زیرا در اندروید 13، کلیپ بورد دیگر یک لیست یادآوری نیست. را ورودی های کپی شده ذخیره شده در آنجا به طور خودکار حذف می شوند – تنها پس از یک ساعت (منبع: 9to5Google).

این نیز در اندروید 13 جدید است:

زبان ها:انگلیسی آلمانی

رهایی:10/01/2003

گوگل این را به عنوان یک ویژگی برای امنیت بیشتر می بیند. برنامه های شخص ثالثی که نیاز به دسترسی به کلیپ بورد دارند باید این کار را انجام دهند شانس کمتری برای دسترسی به داده های خصوصی مهم دارند، که ترجیح می‌دهید برنامه‌ها در مورد آن اطلاعی نداشته باشند. این شامل گذرواژه‌ها، مخاطبین، آدرس‌های ایمیل یا جزئیات بانک شما می‌شود.