قیمت استرومر بیش از 5000 یورو بیشتر از یک سال پیش است

در واقع، قیمت آنها باید با پیشرفت فنی و افزایش حجم تولید جهانی کاهش یابد. اما اکنون متفاوت به نظر می رسد. با توجه به خدمات صنعت E-Source، هزینه باتری تا سال 2026 22 درصد افزایش می یابد. به گفته Handelsblatt به 138 دلار آمریکا در هر کیلووات ساعت. 100 دلار محدودیت جادویی برای پیشبرد توسعه خودروهای الکتریکی ارزان در نظر گرفته می شود.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

مزایای خودروهای الکترونیکی با افزایش قیمت ها از بین می رود:

5000 یورو بیشتر برای یک ماشین الکتریکی – و هیچ پایانی در چشم نیست

توسعه دهنده: Stroer Media Brands GmbH

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

چه فولکس‌واگن، تسلا، فیات یا هر یک از مارک‌های محبوب دیگر با خودروهای برقی موجود – قیمت خودروهای جدید تقریباً در همه جا افزایش می‌یابد. به طور متوسط، امروزه خریداران خودرو مجبورند 5385 یورو بیشتر از یک سال پیش برای یک خودروی الکترونیکی پرداخت کنید – افزایش 14.5 درصدی، همانطور که توسط مرکز تحقیقات خودرو (CAR) محاسبه شده است (منبع: Handelsblatt).

این به خودی خود حق بیمه سنگینی است که مشتریان باید توانایی پرداخت آن را داشته باشند. اما مشکل دیگری نیز برای خودروهای الکترونیکی وجود دارد: در همان دوره قیمت خودروهای جدید با موتورهای احتراق داخلی به میزان قابل توجهی کمتر شده است. 3531 یورو معادل 12.5 درصد افزایش داشته است. با افزایش حرکت الکتریکی و به لطف پیشرفت های فنی، همه چیز باید برعکس شود.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

توسعه دهنده: Ströer Media Brands GmbH

دلایل زیادی برای انفجار قیمت وجود دارد: بحران تراشه بیشتر به خودروهای الکترونیکی ضربه می زند زیرا به طور متوسط ​​قطعات الکتریکی بیشتری در آنجا نصب شده است. علاوه بر این، توسعه قیمت در بازار مواد خام است که باتری‌های گران قیمت خودروهای الکتریکی را حتی گران‌تر می‌کند.

حتی امروزه، همه نمی توانند ماشین الکتریکی بخرند. استرومر نه تنها برای آب و هوا، بلکه برای کیف پول نیز باید انتخاب بهتری باشد. برعکس، قیمت خرید به سرعت در حال افزایش است – هیچ پایانی در چشم نیست.

خودروهای الکترونیکی ارزان در حال حاضر یک رویا هستند

در سطح بین المللی، نشانه ها تا حد زیادی به افزایش قیمت خودروهای برقی اشاره دارد. که در آلمان به احتمال زیاد به مشتریان بیشتر ضربه خواهد زد. تورم بالا پول کمتری را برای خریدهای بزرگ باقی می گذارد. علاوه بر این، یارانه خودروهای الکتریکی خالص از سال 2023 کاهش می یابد و به طور کامل برای خودروهای هیبریدی پلاگین حذف می شود.


منبع

مشکل به ویژه با استفاده از مثال فیات 500 (الکتریکی) واضح است: نسخه الکتریکی با ضعیف ترین باتری 31000 یورو قیمت دارد – یک عدد خانه واقعی حتی برای چنین ماشین کوچک محبوبی. از مدل قبلی با موتور احتراقی هنوز 12500 یورو کمتر بود داشتن.