چگونه می توان امتیازات پرداخت را به حساب منتقل کرد؟

این امر به ویژه در صورتی ارزشمند است که تعداد زیادی امتیاز را با کمک “اقدامات چند نقطه ای” جمع آوری کرده باشید. 1000 امتیاز معادل 10 یورو است. بنابراین اگر صفحه Redeem Points را برای تبلیغات کوپن بررسی کنید، می‌تواند برایتان مفیدتر باشد. گاهی اوقات برای مثال، کوپن های 50 یورویی با کمتر از 5000 امتیاز دریافت می کنید و حتی بیشتر پس انداز می کنید.

اضافه کردن امتیاز بازپرداخت

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

معاملات GIGA که به طور منظم به روز می شوند

نظر شما در مورد خرید اینترنتی چیست؟

شما می توانید امتیازات Payback را به پول نقد تبدیل کنید و آنها را به حساب خود منتقل کنید. شما دریافت می کنید یک سنت در هر نقطه بازپرداخت و به یکی نیاز دارد حداقل موجودی 200 امتیاز.

منبع تصویر: GIGA / Screenshot

به این صورت است که شما امتیازات بازپرداخت را به حساب خود منتقل می کنید:

منبع تصویر: GIGA / Screenshot

ویدئو: پرسش و پاسخ در مورد بازپرداخت

به خصوص اگر از پیشنهادات ویژه (“10 برابر امتیاز برای…”) استفاده کنید، می توانید ثروت اندکی در امتیاز بازپرداخت جمع آوری کنید. متخصصان مجموعه اکنون قبول دارند که مبادله این امتیازها با پاداش بی معنی است. اغلب می توانید همان اقلام را در جاهای دیگر بسیار ارزان تر پیدا کنید. کوپن های بازپرداخت یک راه عالی برای استفاده از امتیاز است، اما پول نقد می خندد! به سادگی اجازه دهید امتیازات بازپرداخت به حساب شما واریز شود.

امتیاز بازپرداخت آنلاین به حساب شما منتقل شود

اگر هنگام خرید کارت Payback خود را فراموش کرده اید، همچنان می توانید از کارت هایی که ایجاد شده اند استفاده کنید امتیاز اضافه کنید. با این حال، برای این کار به رسید نیاز دارید و دو هفته فرصت دارید تا امتیازات بازپرداخت را بازخرید کنید.

  • به فروشگاهی بروید که می دانید دستگاه Payback دارد.
  • به منوی اینجا بروید و با داده های خود وارد شوید.
  • زیر گزینه “اشاره می کندشما به روال اضافه کردن امتیاز می رسید.
  • اکنون باید داده های مختلفی را از رسید وارد کنید که از فروشنده ای به فروشنده دیگر متفاوت است.

انتقال امتیاز بازپرداخت

هر کسی که می‌تواند به سؤال استاندارد هنگام پرداخت («آیا کارت بازپرداخت دارید؟») با «بله» پاسخ دهد، مطمئناً قبلاً چند جایزه یا کوپن غیر نقدی دریافت کرده است. اما آیا می دانستید که می توانید امتیازات بازپرداخت را به صورت نقدی به حساب خود منتقل کنید؟ GIGA به شما نشان می دهد که چگونه کار می کند.

بازپرداخت
در زمان معرفی کارت تخفیف هنوز امکان انتقال امتیازات Payback از یک کارت به کارت دیگر وجود داشت. با این حال، Payback اکنون این سرویس را متوقف کرده است. اگر همچنان می خواهید امتیازات را از یک کارت به کارت دیگر منتقل کنید و دلیل خوبی دارید، کافی است مستقیماً با Payback تماس بگیرید:

  1. تلفن: 089 540 20 80 20 (دوشنبه تا شنبه 08:00 – 22:00)
  2. فرم آنلاین