۱۱ غیرممکن ترین شیرین کاری تام کروز در Mission: Impossible

تام کروز نمی تواند به اندازه کافی آدرنالین ترشح کند. در دبی، او در امتداد نمای بلندترین ساختمان جهان – در ارتفاع باورنکردنی 829 متر – تاب می خورد. در اینجا می توانید کل فیلم را با قیمت ارزان در آمازون پرایم تماشا کنید.

با وجود بستن کمربند ایمنی، او مجبور است با قدرت خودش به جلو و عقب بچرخد و سعی کند یک پایه مطمئن پیدا کند. با این کار یک تاندون پاره شد.

تام کروز بر روی یک چاقوی واقعی اصرار داشت تا اثر آسیب زا واقعی تر به نظر برسد. چاقو درست جلوی کره چشم او قرار گرفته بود و برای امنیت با طناب به آن متصل شده بود. می‌توانید «ماموریت: غیرممکن 2» را با قیمت ارزان در Amazon Prime Video اجاره یا خریداری کنید.

نفوذ به مقر سیا: تام کروز در حین فیلمبرداری از این شیرین کاری مدام سر خود را به زمین می زد. تنها زمانی که سکه‌ها را به عنوان وزنه تعادل در کفش‌هایش پنهان می‌کرد، همه چیز درست شد و برداشت می‌توانست در فیلم ادغام شود. در اینجا می توانید قسمت اول «ماموریت غیرممکن» را با قیمت ارزان در Amazon Prime Video تماشا کنید.

اگر نمی توانید به اندازه کافی اقدام و تام کروز دریافت کنید، به جای درستی آمده اید. همزمان با Mission: Impossible – Dead Reckoning، ما ناممکن ترین شیرین کاری های مجموعه فیلم Mission Impossible را فهرست کرده ایم.

واقعاً ترسناک: با این پرش نفس گیر، تام کروز چندین متر به ناکجاآباد پرواز می کند تا زمانی که طناب نجات کشیده شود. این واقعیت که او تقریباً همیشه از چیزی شبیه به این در یک قطعه جان سالم به در می برد، به یک معجزه محدود می شود.

شجاع: تام کروز در یک مجتمع زیر آب بدون مخزن اکسیژن شیرجه می‌زند. در این شیرین کاری گفته می شود که او توانسته به مدت 6 دقیقه زیر آب نفس بکشد. دیوانگی! فیلم کامل در Amazon Prime Video موجود است.

این دیگر بر کسی پوشیده نیست که اسطوره هالیوود تام کروز شیرین کاری های خود را انجام می دهد. غیرقابل باورتر است که اینها اغلب جسورانه و خطرناک هستند. 27 سال است که این قهرمان اکشن لحظات نفس گیر سینمایی را در «ماموریت غیرممکن» به ما هدیه می دهد و امیدوارم به این زودی ها متوقف نشود. اما مراقب باشید: شیرین کاری های زیر برای افراد ضعیف نیست

در قسمت بعدی، Mission: Impossible – Dead Reckoning، خواهیم دید که آیا تام کروز در نقش ایتان می تواند این شیرین کاری ها را پشت سر بگذارد یا خیر. یک چیز مسلم است – هیچ ماموریتی برای او غیرممکن نیست. اگر گزیده‌های فیلم کوتاه برای شما کافی نبود و بیشتر می‌خواهید، ما ۱۵ فیلم برتر تام کروز را در رتبه‌بندی IMDB در اینجا فهرست کرده‌ایم.



منبع

تام کروز در نقش اتان هانت از زمان قسمت دوم در صحنه های تهدید کننده زندگی در خیابان ها مسابقه می دهد.

اگر فکر می کردید که نمی تواند بالاتر رود: فکر اشتباه! او در “ماموریت غیرممکن – ملت سرکش” خود را در ارتفاع 1500 متری از یک ایرباس حلق آویز کرد. او برای جلوگیری از آسیب دیدن چرک در این سرعت به چشمانش از لنز استفاده کرد. چقدر آرامش بخش!

در حین فیلمبرداری این صحنه متاسفانه تام کروز پایش شکست. یک وقفه 8 هفته ای در فیلمبرداری 80 میلیون دلار هزینه برای تولید داشت. یکی از دلایلی که معمولاً برای اکثر بازیگران دوبلورهای حرفه ای ارائه می شود.

در پاریس، تام کروز با موتور سیکلت خود با سرعت بالا در شهر می چرخد. یک کار بسیار خطرناک و بدون تجهیزات ایمنی. اگر می‌خواهید این آدرنالین طولانی مدت را تجربه کنید، می‌توانید Mission: Impossible – Fallout را در Amazon Prime Video تماشا کنید.

برای این شیرین کاری باید پرواز را یاد می گرفت. چیزی که معمولاً به 3 ماه آموزش اولیه نیاز دارد، تام کروز در زمان کمتری مدیریت کرد. در حد متوسط، ماموریت غیرممکن. برای شیرین کاری، او یک هلیکوپتر را به تنهایی بدون حفاظت اضافی در کابین خلبان پرواز می کند.