بهترین مرکز ارائه خدمات آزمایشگاهی فولاد فولاد حامیران | brassonline

بهترین مرکز ارائه خدمات آزمایشگاهی فولاد فولاد حامیران | brassonline

آزمون­های آنالیز شیمیایی به روش کوانتومتری در این آزمایشگاه بر اساس استانداردهای ASTM E415, ASTM E634, ASTM E716, ASTM E1010, ASTM E1086, ASTM E1251, بازار قیمت مناسب ASTM E1019 صورت می­گیرد که انواع فولادهای آلیاژی، فولادهای زنگ­نزن آستنیتی، آلومینیم و آلیاژهای آن و … را در برمی­گیرد. آزمایشگاه متالورژی گروه صنعتی فولاد کاربین آماده است تا خدمات آنالیز شیمیایی ذکر شده را به شرکت­های مشابه و شرکت­های فولادسازی با قیمتی مناسب ارائه دهد. اخبار و استخدام‌های شرکت فولاد آلیاژی ایران به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه می توانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های شرکت فولاد آلیاژی ایران ، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام شرکت فولاد آلیاژی ایران و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید.

  • بخش عملیات حرارتی آزمایشگاه متالورژی فولاد کاربین می­تواند به ارائه سیکل­های عملیات حرارتی فولادها و همچنین مشاوره برای ساخت قطعات نهایی فولادی با کاربرهای خاص بپردازد.
  • آزمایشگاه های مرکز پژوهش متالورژی رازی به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان غذا و دارو و سازمان محیط زیست مجوز های لازم را کسب کرده اند.
  • در این مجموعه آزمون هایی همچون تعیین ضخامت پوشش، عدد اندازه دانه، تعیین عمق لایه دکربوره و کربوره، تعیین ریز ساختارچدن ها، تعیین سیکل عملیات حرارتی، بررسی ناخالصی ها، پروفیل سختی و دیگر آزمون های کمی و کیفی انجام می پذیرد.
  • تست بلوک کالیبراسیون V1 جهت مطابقت و چک نمودن داده ها ، کالیبراسیون ، محاسبه ایندکس پراب، رزولیشن پراب و انطباق با استاندارد AWS مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کمپانی معتبر کرات کرامر یکی از تولید کنندگان مرغوب این تجهیزات بوده است که با تولیدات منحصر بفرد خود، حیرت بسیاری از کاربران و بازرسین را برانگیخته است.
  • برای اندازه گیری میزان سردی و گرمی یک جسم و مشخص کردن میزان دما از این ابزارها استفاده می کند که به دو دسته کلی ترمومتر و ترموکوپل دسته بندی می شود.

کلیه دوره ها با توجه به امکانات آزمایشگاهی در این مجموعه، بصورت کارگاهی و توسط برترین اساتید مجرب در صنعت کشور، برگزارمی شود. باتوجه به اهمیت فراوان آزمون متالوگرافی در جهت اطلاع از ریز ساختار، انتخاب مواد، روش های تولید، پیش بینی خواص مکانیکی و مهندسی معکوس قطعات، این واحد از مهمترین بخش های این مجموعه می باشد. در این مجموعه آزمون هایی همچون تعیین ضخامت پوشش، عدد اندازه دانه، تعیین عمق لایه دکربوره و کربوره، تعیین ریز ساختارچدن ها، تعیین سیکل عملیات حرارتی، بررسی ناخالصی ها، پروفیل سختی و دیگر آزمون های کمی و کیفی انجام می پذیرد. به گزارش پایگاه خبری ایراسین، این مراسم در عصر روز چهارشنبه 25 مهرماه97 در سالن همایش های اتاق بازرگانی استان اصفهان و با حضور فعالان صنعتی و مدیران و تولید کنندگان فولاد کشور برگزار گردید و به دنبال آن به منظور ارائه خدمات مطلوب به تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فولاد آلیاژی کشور، این مرکز تخصصی به بهره برداری رسید. گروه های کارشناسی در مرکز پژوهش متالورژی رازی آماده ارائه مشاوره و کارشناسی در زمینه های مختلف مهندسی مواد می باشند.

آزمایشگاه مواد و متالورژی دانشکده فنی و مهندسی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد

آزمایشگاه مکانیکی حامیران انجام دهنده آزمون های مکانیکی همچون،کشش فلزات، سختی سنجی،ضربه در دمای محیط و زیر صفر، میکروسختی سنجی،آزمون های تخصصی پیچ و مهره و … عتبارات شبکه آزمایشگاهی در سال 1400 اعلام شد؛ 100 میلیون ریال اعتبار به اعضای هیئت علمی ارائه می شود. تست بلوک کالیبراسیون V1 جهت مطابقت و چک نمودن داده ها ، کالیبراسیون ، محاسبه ایندکس پراب، رزولیشن پراب و انطباق با استاندارد AWS مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت تست بلوک V1 دارای انحنای 100 میلیمتری است.در تست عیب یابی به روش التراسونیک به منظور صحت داده های مورد نمایش، کالیبراسیون به صورت دوره ای انجام می گیرد.

ابزار اندازه گیری دما

©کلیه حقوق این وبسایت برای صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور محفوظ میباشد. کلیه حقوق این وبسایت و برند رسمیو متعلق به شرکت پیشگامان رسمی پردازش دانا است. انجام ازمون کشش بر روی شمش، شافت تولیدی کارخانه طبق استاندارد ISO ، DIN ، ASTM و … اطلاعات بدست آمده از طریق این سنسورها به وسیله یک پردازنده مانند شیربرقی به سیگنال های الکتریکی تبدیل می شود و نهایت برای کنترل موتور وظایف مربوطه را انجام می دهد. اطلاعیه مربوطه و ملاحظات مربوط به جلسه آزمون نیز پس از اطلاع‌رسانی از سوی متولیان آزمون، در این صفحه قرار خواهد گرفت. برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی‌های استخدام بانک‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

همچنین این دستگاه به پایگاه داده یکپارچه متصل شده که شامل 220 هزار ماده از 67 کشور می­شود که به کمک آن می­توان اطلاعات متالورژیکی مربوط به اکثر آلیاژهای فولاد را به دست آورد. این دستگاه امکان شناسایی اکثر فلزات پایه آهن و آلیاژ هایی مانند فولاد ضد زنگ را فراهم می­کند. پایه جرقه این دستگاه به گونه­ای طراحی شده که از سه طرف قابل دسترسی است و امکان آنالیز نمونه­هایی با اشکال و اندازه­های پیچیده فراهم می­کند.

معرفی سیستم ها و تجهیزات ابزار دقیق