تمام نوآوری های حرفه ای در EA Sports FC 24

در EA Sports FC 24 می توانید کل بازی تیم شما از از حاشیه ببینید و مانند یک مربی واقعی در استادیوم هایی که به طور صادقانه بازتولید شده اند احساس کنید. شما می توانید از دیدگاه های مختلف دوربین انتخاب کنید. یکی از آنها به شما این امکان را می دهد که بازی را از زیر آب تماشا کنید.

یک اطلاعیه: به محض اینکه EA Sports اطلاعات بیشتری در مورد Career Mode منتشر کرد، مقاله را به روز خواهیم کرد. با این حال، تا کنون اطلاعات زیر مشخص است.

می توانید کادر مربیگری خود را گسترش دهید

اگر به عنوان مربی در یکی از لیگ های متعدد فعالیت می کنید، می توانید موارد بیشتری را اضافه کنید برای بهبود بازیکنان خود دستیار مربی استخدام کنید. شما می توانید مربیان بیشتری برای توسعه و بهبود بازیکنان خود در زمین ایجاد کنید. اینکه چگونه و اینکه آیا این ویژگی واقعا مفید است، باید دید.

چشم انداز تاکتیکی وارد بازی می شود

البته، در صورت استفاده از “نمایش تاکتیکی” باید بتوانید تعویض و تاکتیک ها را نیز تنظیم کنید. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا می توانید خودتان نیز وارد بازی شوید و طبق معمول روی کنترلر عمل کنید.

با آمادگی مسابقه بهتر آماده شوید

بستر، زمینه:ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز 10، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس

حالت شغلی در سیم کارت فوتبال هنوز یک سرگرمی محبوب است. شاید نام سریال معروف فوتبال امسال برای اولین بار متفاوت باشد، اما حالت حرفه ای در EA Sports FC 24 همچنان باقی مانده است. در ادامه به شما می گوییم چه نوآوری هایی در انتظار شماست.

EA Sports FC 24