پنجشنبه در Aldi: اولین نیروگاه بالکن در عرضه

این پول برای یک نیروگاه نسبتا ضعیف بالکن است. مدل های بیش از 800 وات حدود 500 یورو قیمت دارند. بنابراین فقط علاقه مندانی که فضای کمی دارند باید به اینجا دسترسی داشته باشند. در غیر این صورت، باید مدل قدرتمندتری را انتخاب کنید.

کالای اصلی:

تنها زمانی متوجه می شویم که آلدی قیمت را منتشر کند. در نگاه اول، این مرکز بسیار شبیه به Lidl است. با حداکثر 350 وات، توان نسبتا کمی وجود دارد. براکت گنجانده شده است و سیستم برای بالکن های نسبتا کوچک مناسب است. اگر فضا دارید، باید به یک مرکز بزرگتر متوسل شوید، که به طور قابل توجهی انرژی بیشتری تولید می کند. در حال حاضر برای 500 یورو وجود دارد. در این مقاله به شما خواهم گفت که با آن چقدر پول پس انداز می کنید.

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

آیا چنین نیروگاه بالکن آلدی ارزشش را دارد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع نیروگاه بالکن قبلاً در وب سایت Aldi Nord نشان داده شده است (به Aldi Nord نگاه کنید). شبیه لیدل است برای یک تاسیسات کوچکترکه از دو پنل خورشیدی تشکیل شده است. ماژول ها هر کدام 175 وات خروجی دارند. بنابراین با هم 350 وات می گیریم. این بدان معناست که حداکثر 600 وات مجاز در آلمان تمام نشده است. از سوی دیگر، ماژول های خورشیدی نیز بسیار کوچک در 116 در 77 سانتی متر هستند و باید در هر بالکن قرار بگیرند.

بر خلاف Lidl، Aldi برای اتصال پریز Schuko انتخاب کرده است. این به شما امکان می دهد نیروگاه بالکن را مستقیماً به پریز وصل کنید. یک کابل پنج متری همراه آن است. مواد نصب برای بالکن نیز گنجانده شده است. را اینورتر از NEP است، حداکثر 600 وات را ارائه می دهد و از WLAN پشتیبانی می کند. با برنامه NEPViewer می توانید بازده را ارزیابی کنید. آلدی هنوز قیمتی اعلام نکرده است.

رونق در نیروگاه های بالکن در حال رسیدن به تخفیف های بیشتر و بیشتر است. نه تنها Lidl یک سیستم خورشیدی کوچک را می فروشد، بلکه به زودی رقیب Aldi را نیز می فروشد. با این حال، در آنجا، فروش بسیار دیرتر آغاز خواهد شد. اکنون همه جزئیات مشخص است.

Aldi شامل نیروگاه بالکن در برنامه است

به روز رسانی 30 مه 2023: Aldi Nord به 469 یورو نیاز دارد برای نیروگاه بالکن خود با حداکثر توان خروجی 350 وات.

نیروگاه بالکن آلدی نورد 469 یورو قیمت دارد. (منبع تصویر: دفترچه Aldi-Nord)

پس از اینکه Lidl قبلاً یک نیروگاه برق بالکن را با پول کمی فروخته بود، قابل پیش‌بینی بود که Aldi نیز از همین روش پیروی کند. بنابراین اکنون توجه به یک پیشنهاد جلب شده است، اما فقط آن از 1 ژوئن 2023 در Aldi Nord.