هزینه پخش می تواند کاهش یابد: تسکین در آینده

کاهش احتمالی هزینه پخش در اتاق است. کمیسیون مسئول خواستار آن است که مشارکت کنندگان باید در افزایش فروش به دست آمده مشارکت داشته باشند. میزان پس انداز ماهانه چقدر می تواند باشد قبلا محاسبه شده است.

سهم پخش بر اساس KEF می تواند کاهش یابد

هنوز مشخص نیست که آیا واقعا کاهشی در هزینه پخش وجود دارد یا خیر. تا پایان سال 2024 نباید آشکار شودآیا واقعا سهم کمتری وجود دارد.

هزینه پخش عمومی در آلمان این است:

افزایش هزینه پخش از جدول؟

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

صدا و سیمای عمومی گذشته بود از افزایش هزینه های پخش حمایت کرد. WDR افزایش ماهانه 1.09 یورو را متصور است. بر اساس اسناد استراتژی داخلی ARD، این کمک حتی می تواند تا 25.19 یورو از سال 2025 افزایش یابد. از سوی دیگر، شورای پخش هلموت مارکوورت خواستار کاهش قابل توجه به حدود 12 یورو در ماه است.

بر اساس برآوردهای اولیه KEF، خانوارها حداقل می توانند یکی داشته باشند 50 سنت در ماه پس انداز کنید محاسبه. بنابراین هزینه مجوز از 18.36 یورو به 17.86 یورو کاهش می یابد. به جای 220.32 یورو، تنها 214.32 یورو در سال متحمل شد که معادل 6 یورو پس انداز است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

هر خانواده در آلمان در حال حاضر 18.36 یورو در ماه به عنوان هزینه مجوز پرداخت می کند. در حالی که اخیراً صحبت از افزایش احتمالی آن شده بود، کمیسیون مسئول تعیین نیازهای مالی پخش کنندگان (KEF) اکنون به نکته دیگری توجه کرده است. مارتین دتزل، رئیس KEF در مصاحبه ای توضیح می دهد که هزینه GEZ سابق به جای افزایش، کاهش می یابد تبدیل می شود.

به گفته Detzel، کمیسیون هزینه ها از پخش کنندگان خواسته است که آخرین را به شما بدهند افزایش فروش به دست آمده را مجدد خرج نکند (منبع: FAZ). وی خاطرنشان می کند که مازاد هزینه ها تنها پس از تایید KEF ممکن است. این در دسترس نیست. ارقام خاصی در مورد افزایش فروش اعلام نشده است.