ویل اسمیت در یک فیلم اکشن آدرنالین – متأسفانه قطع شده است

اتفاقا قسمت چهارم سریال «پسر بد» در راه است! و آن هم با وجود رسوایی اسکار پیرامون ویل اسمیت!

این فیلم اکشن با بازی ویل اسمیت مجبور شد تغییراتی را برای باز کردن قفل برای افراد 16 ساله ایجاد کند. ما تمام حقایق را برای شما داریم!

تیم رؤیایی آشفته اداره پلیس میامی بازگشته است: ماموران مواد مخدر مایک لوری (ویل اسمیت) و مارکوس برنت (مارتین لارنس) وظیفه محکوم کردن هکتور خوان کارلوس تاپیا (جوردی مولا) ارباب مواد مخدر را بر عهده دارند. در یک واحد ویژه با فناوری پیشرفته، آنها قرار است کاری را انجام دهند که پلیس همیشه موفق به انجام آن نشده است: کشف چگونگی قاچاق مواد مخدر به کشور برای محکوم کردن ارباب مواد مخدر. آنها از DEA (آژانس مبارزه با مواد مخدر) کمک می گیرند که یک مخبر مخفی ارائه می دهد. وقتی معلوم می شود که خواهر مارکوس، سیدنی (گابریل یونیون)، مایک و مارکوس کمتر هیجان زده می شوند. آنها در حال تلاش برای حمایت از سیدنی هستند. اما وقتی مایک نیز عاشق سیدنی می شود، هرج و مرج اجتناب ناپذیر است و دوستی بین دو پلیس در معرض آزمایش قرار می گیرد.

چقدر فیلم های اکشن را می شناسید؟ امتحان بده

پازل های تصویری فیلم اکشن: آیا می توانید این 30 فیلم اکشن کلاسیک را از روی یک اسکرین شات تشخیص دهید؟

آیا از عمل خالص سیر نمی شوید؟ سپس باید ویدیوی ما را تماشا کنید تا تصمیم بگیرید که کدام فیلم های اکشن را می خواهید در آینده نزدیک در نتفلیکس ببینید.

«پسرهای بد II»: قسمت دوم سریال اکشن درباره چیست؟

قبل از اینکه فیلم برای افراد 16 ساله و بالاتر اکران شود، چند چیز باید تغییر می کرد. به همین دلیل است که یک نسخه خلاصه شده وجود دارد که برای سنین 16 سال به بالا تایید شده است و یک نسخه خلاصه نشده که برای جوانان منتشر نشده است، اما فقط باید از سن 18 سالگی مشاهده شود. برای این منظور در نسخه FSK 16 در برخی جاها از متریال تصویری استفاده شد که در نسخه FSK 18 وجود ندارد. سانسورهای صوتی، تکرارها و صحنه های جایگزین نیز وجود دارد، اما تاثیری بر طول فیلم نداشتند. به طور کلی، هر دو نسخه 12 برش متفاوت هستند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

امشب 20 آوریل 2023، VOX برنامه شبانه را ساعت 22:25 نمایش می دهد. دومین فیلم از مجموعه فیلم های اکشن تحسین شده با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس. احتمالا در حال حاضر در سر شما زنگ می زند “پسرهای بد، پسرهای بد، چه کار باید بکنید؟ وقتی آنها به دنبال شما بیایند چه کار می کنند؟” درست حدس زد! ما در مورد “Bad Boys II” صحبت می کنیم که نه تنها بر روی VOX اجرا می شود، بلکه در استریم WOW نیز موجود است. اگر می‌خواهید فیلم کامل را ببینید، احتمالاً باید از خدمات استریم استفاده کنید، زیرا VOX نسخه کوتاه‌شده را نشان می‌دهد. با این حال، این مزیت را دارد که برای تماشای قانونی آن لازم نیست 18 سال یا بیشتر داشته باشید!

نکته خواندن

اندرو انگلهارت

«پسران بد دوم»: خلاصه و بی اختصار