سریال های ترسناک پایدار در حال حاضر بالاخره در آلمان در دسترس هستند

ما معتقدیم که هرگز نمی توان به اندازه کافی فیلم و سریال ترسناک خوب وجود داشت. موافق نیستی؟ در ویدیوی زیر توسط همکارانمان از kino.de یازده نکته برجسته از ژانر وحشت را ارائه می دهیم که در سال 2023 منتظر شما هستند.

داستان ترسناک آمریکایی فصل 11: شهر نیویورک

همانطور که ده فصل گذشته، خودکفا، به ما نشان داده است، سریال همیشه موفق می شود شما را مجذوب خود کند. با داستان‌های تیره و شدید و خطوط داستانی، همیشه ترسیدن به مخاطب آموزش داده می‌شود. طرفداران فصل 1 تا 10 “داستان ترسناک آمریکایی” نیز می توانند منتظر چهره های آشنای مانند جسیکا لانژ و سارا پالسون باشند. این دو بازیگر به عنوان کهنه‌سربازان مطلق «داستان ترسناک آمریکایی» در نظر گرفته می‌شوند و بر این ژانر تسلط کامل دارند. ما در حال حاضر مشتاقانه منتظر آن هستیم از چهارشنبه 19 آوریل 2023، قطعا در دیزنی + بر فراز!

اکشن فصل یازدهم در نیویورک – یا در گذشته و نیویورک. مانند فصل های قبلی، مانند «پناهگاه» («داستان ترسناک آمریکایی» فصل 2) و «1984» («داستان ترسناک آمریکایی» فصل 9»)، یک قاتل زنجیره ای بالغ بخشی از طرح اصلی داستان است. ترس و وحشت اجتناب ناپذیر است… به هر حال، شما می توانید منتظر دنباله های بعدی این مجموعه باشید. هر دو فصل 12 و 13 “داستان ترسناک آمریکایی” قبلا تایید شده اند. پس از فصل جدید “NYC”، داستان ترسناک هنوز به پایان نرسیده است. تا آن زمان، ارزش نگاهی به اسپین‌آف سریال «داستان‌های ترسناک آمریکایی» را دارد که در دیزنی پلاس نیز موجود است. نتفلیکس همچنین سریال های ترسناکی دارد که ارزش دیدن دارد.

“داستان ترسناک آمریکایی” فصل 11 – فوق العاده هیجان انگیز

برای کسانی که می‌خواهند واقعاً بترسند، دیزنی پلاس بالاخره نسخه آلمانی آخرین قسمت این مجموعه را آماده کرد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع توجه طرفداران ترسناک! داستان ترسناک آمریکایی هنوز به پایان نرسیده است. در روز چهارشنبه 19 آوریل 2023، فصل 11 داستان ترسناک آمریکایی بالاخره در دیزنی + شروع شد! هر کسی که قبلاً از ده فصل قبل لذت برده باشد، می تواند حدس بزند که چه چیزی در انتظار آنها است – احساسات وحشتناک قوی، لحظات وحشتناک غاز و یک داستان ترسناک جدید. آنچه را که در مورد طرح فصل جدید می دانیم به شما می گوییم.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر