راکت بازرسی بدنی MD102 برند EGS SCANNER شرکت انطباق گستر سپهر | zoomfing

راکت بازرسی بدنی MD102 برند EGS SCANNER شرکت انطباق گستر سپهر | zoomfing هشدار صوتی برای کاربر آزار دهنده شده و یا در موضوعات امنیتی نمیخواهیم فرد مورد بازدید از آشکار سازی مطلع گردد و به آن واکنش نشان دهد از حالت لرزشی و یا ویبره استفاده می کنیم .

  • این دستگاه برای مدارس و دانشگاه ها و کلیه مراکزی که میخواهند از ورود موبایل و فلش و اقلام دیجیتال به مجموعه خود و یا آزمون ها و یا جلسات ویژه جلوگیری کنند، مناسب است.
  • بله راکت های بازرسی انواع فلزات از جمله نقره، طلا و … را شناسایی می کنند.
  • از راکت بازرسی بدنی فلزیاب، به جهت بازرسی بدنی افراد با دقت بالا استفاده می‌شود و می‌تواند انواع فلزات آهنی و غیر آهنی را با دقت بالا ردیابی کند.
  • راکت بازرسی می توانند مشابه نمونه اصلی به نظر برسند، با این حال، چندین تفاوت کلیدی وجود دارد.
  • هرچه راکت در تشخیص دقیق تر فلز و قطعات الکترونیکی رو داشته باشد و کاربرد بهتری و بیشتری داشته باشد جز بهترین راکت بازرسی بدنی شناخته شده است .

راکت بازرسی بدنی D200 پادیس به عنوان ابزاری بی‌نظیر با کارایی فوق‌العاده در میان محصولات مشابه خود شناخته می‌شود. این راکت بازرسی با منطقه تشخیص گسترده و حساسیت بالا به بازارعرضه گردیده است. همچنین یکی از نقاط قوت آن سرعت اسکن در کسری از ثانیه و بدون معطلی برای مراجعین و پرسنل می‌باشد. D200 پادیس محصولی کلاسیک و پرطرفدار از لحاظ کاربرد و طراحی است که با روکش پلاستیک ABS مقاوم شده است.

راکت بازرسی بدنی super scanner

در صورتی که به مدت طولانی از راکت بازرسی استفاده نمیکنید حتماً باطری آن را از داخل دستگاه در بیاورید تا باطری آن سولفاته نشده و به مراتب به برد دستگاه آسیب نرساند. در برخی موارد، هنگام بازرسی فردی با لباس های بیرونی مانند کت یا پالتو، لازم است راکت دستی را در فاصله کمتر از 5 سانتی متر به بدن فرد بازرسی شده بیاورید تا در تشخیص اجسام فلزی دچار مشکل نشوید. اگر در گیت‌های فرودگاه مسافران طی مراحلی بازرسی بدنی نشوند،ممکن است روی دهد.

بهترین راکت بازرسی بدنی

در کل راکت های فلزیاب و دستگاه هایی که فقط قطعات بزرگ را شناسایی می‌کنند، قیمت کمتری نسبت به سایر دستگاه‌ها با دقت و حساسیت زیاد برای تشخیص قطعات ریز دارند. این ابزار امنیتی به صورت شارژی کار می‌کند و باتری این راکت به گونه ای ساخته شده که می تواند بیشترین مقدار باتری را در خود نگه ‌دارد. همچنین این دستگاه دارای درجه‌بندی مغناطیسی است و هر چه میدان مغناطیسی که ایجاد می‌کند بیشتر و قوی‌تر باشد، سریع‌تر و بهتر می‌تواند فلز و لوازم الکترونیکی را شناسایی کند. راکت بازرسی (موبایل یاب) سی تاچ مدل MD-300A ساخت ایران یکی از باکیفیت‌ترین راکت‌های بازرسی ادوات ممنوعه است. زیرا که با تمامی استانداردها و قوانین مدارس ایران سازگار می‌باشد.

راکت بازرسی چگونه کار می کند؟

سپس مأمور قسمت دتکتور یا صفحه تشخیص دستگاه را از فاصله دو تا سه سانتیمتری فرد حرکت داده و این کار را برای تمام قسمت های بدن فرد مورد بازرسی انجام دهد تا بازرسی کامل صورت گیرد. با توجه به نوسانات ارز در بازار ایران امکان درج قیمت در سایت وجود نداریم . بستگی به ابعاد کیف با بسته دارد اگر کیف دوشی باشد بله شناسایی می‌کنداما اگر چمدان باشد خیر و باید از گیت های ایکس ری استفاده گردد.