هر مسافر قطار باید این کارت را بداند

در مثال نشان داده شده است ما در فرایبورگ ایم بریسگائو شروع می کنیم و ببینید که ما آن را تا پاریس، درست قبل از میلان یا مرز هلند طی می کنیم:

شعاع 5 ساعته از فرایبورگ ایم بریسگاو. (منبع تصویر: chronotrains.com)

در صورت تغییرات احتمالی، الف زمان 20 دقیقه مشمول. شروع لزوماً نباید در آلمان باشد، بلکه می تواند در سایر کشورهای اروپایی نیز باشد، مشروط بر اینکه Deutsche Bahn داده های اتصال مناسب را داشته باشد.

استفاده ساده است، فقط باید ماوس را روی هر شهری حرکت دهید و کارتان تمام است رنگی نشان داده شده است که چقدر طول می کشد سفر. مناطق قرمز رنگ نشان می دهد که سفر با قطار کمتر از یک ساعت طول می کشد. سفرهایی که بین دو تا چهار ساعت زمان می‌برد، با چندین رنگ نارنجی مشخص شده‌اند. رنگ زرد نشان دهنده زمان سفر پنج ساعته است.

سرعت نهایی بلیط 9 یورویی آغاز شده است: یک ابزار آنلاین جدید نشان می دهد که می توانید حداکثر ظرف مدت 5 ساعت از کجا سوار قطار شوید. این نقشه به شما کمک می‌کند تا در چند ساعت به کدام کشورها و شهرها دسترسی داشته باشید. همچنین ارزش دارد به زمان بعد از بلیط 9 یورویی نگاهی بیندازید.

قطار: نقشه همه مقاصد را در شعاع 5 ساعت نشان می دهد

گاهی اوقات فقط نگاه کردن به نقشه برای الهام گرفتن کافی است. توسعه دهنده فرانسوی Benjamin Td نیز احتمالاً همین فکر را کرده و ابزار آنلاین جدیدی را منتشر کرده است. روی نقشه از chronotrains.com به راحتی می توانید ببینید به کدام مقاصد می توان با قطار در پنج ساعت رسید.

هر آنچه که باید در مورد بلیط 9 یورویی بدانید:

قطار: اتصالات مستقیم را در یک نگاه ببینید

علاوه بر chronotrains.com، توصیه می کنیم از direkt.bahn.guru به نقشه نیز نگاهی بیندازید. در اینجا زمان سفر کمتر است، اما اتصالات مستقیم در مرکز. این باعث می شود که به راحتی ببینید از کدام ایستگاه یک قطار مستقیم به ایستگاه دیگری وجود دارد.



منبع