هر زبان آموزی به این برنامه آیفون نیاز دارد

توسعه دهنده: دانشکده روانی

نه تنها دانش‌آموزان و دانش‌آموزان مشکل را می‌دانند: گاهی اوقات شما فقط باید چیزها را از روی قلب یاد بگیرید. برنامه «مطالعات» آیفون و آی‌پد می‌تواند در این مورد کمک کند. معمولاً کمتر از 5 یورو قیمت دارد، اما در حال حاضر برای مدت کوتاهی در اپ استور به صورت رایگان در دسترس است.

مهم نیست که چه چیزی می خواهید یاد بگیرید، هر موضوعی می تواند از مطالعات بهره مند شود. اپلیکیشنی که قبلا Mental Case نام داشت به طور معمول 4.99 یورو قیمت دارد، اما در حال حاضر توسط سازندگان برای مدت کوتاهی در اپ استور اپل عرضه می شود. ویژگی های متعددی گنجانده شده است:

  • یادداشت های مطالعه (فلش کارت) با متن، تصاویر، صدا و ویدئو فرمت شده
  • جلسات یادگیری همه جانبه
  • کل کتابخانه یا بخش‌هایی از آن را از طریق iCloud همگام‌سازی کنید
  • برنامه ریزی مطالعه برای یادگیری طولانی مدت یا انباشته شدن امتحانات
  • آزمون های چند گزینه ای
  • وارد کردن از متن و فایل های اکسل و بسیاری موارد دیگر
“مطالعات” نسبتاً خود توضیحی است. (منبع تصویر: اپل اپ استور)

این برنامه در هر دو آیفون و آیپد کار می کند. یک برنامه مک به طور جداگانه در دسترس است و در حال حاضر با قیمت 99 سنت در اپ استور در دسترس است، در غیر این صورت فقط کمتر از 25 یورو (آن را در اپ استور بررسی کنید). اما به هر حال «مطالعات» چه فایده ای دارد؟

کاربران قبلی برنامه امتیاز 4.6 از حداکثر 5 ستاره ممکن در اپ استور آلمان با تقریبا 70 رتبه بندی. همین امر در مورد فروشگاه ایالات متحده، که در آن بیش از 350 بررسی دریافت شده است، صدق می کند. یک صدا باید به عنوان نماینده مشخص شود:

برنامه چقدر خوب است؟

بسیاری از چیزها فقط باید متناسب باشند – حقایق، فرمول ها، کلمات، تصاویر، داده ها، فرآیندها، اما همچنین نام ها و چهره ها. هر دانش آموز یا دانش آموزی می تواند آهنگی در مورد آن بخواند و کم و بیش این موارد را به طور موثر حفظ کند. برنامه iPhone و iPad “Studies” می خواهد کمک کند و از یک سیستم کارت شاخص شناخته شده استفاده می کند.

تقریباً 5 یورو صرفه جویی کنید: برنامه کاربردی iPhone و iPad برای یادگیری سیستماتیک

بهترین برنامه نقشه تا کنون
من از این برنامه استفاده می کنم از زمانی که آن را Mental Case می نامند. برای یادگیری زبان، بهترین برنامه سازنده کارت حافظه است. عملکرد چند وجهی عالی است!!!

به اختصار: هر زبان آموزی می تواند از این برنامه استفاده کند و باید آن را تا زمانی که هنوز رایگان است امتحان کند. پیشنهاد: این برنامه از نظر سیستم مورد نیاز بسیار مقرون به صرفه است. یک آیفون یا آیپد با iOS 10 کافی است و این برنامه تنها 24 مگابایت فضای ذخیره سازی را اشغال می کند. ما نمی دانیم که این برنامه چقدر دیگر رایگان خواهد بود. این آخرین مورد برای چند روز در تابستان 2020 بود.


منبع

قبل از دانلود، طبق معمول، لطفاً قیمت را دوبار بررسی کنید زیرا مشخص نیست برنامه تا چه زمانی رایگان خواهد بود: