نینتندو از محدودیت های خود عبور می کند

طبق منابعی که کوتاکو نامی از آنها نبرده است هزاران Joy-Cons هر هفته که توسط کارگران غیر ماهر تعمیر شدند. با این حال، از آنجایی که آنها تجربه کمی در این زمینه داشتند و فقط برای مدت کوتاهی آموزش دیده بودند، اغلب اشتباهاتی رخ می داد که استرس را بر کارکنان بیشتر می کرد. از آنجایی که برخلاف همه احتمالات، مرکز تعمیر باید حداقل 90 درصد از Joy-Con ها را ظرف 4 روز تعمیر کند (منبع: Kotaku).

Joy-Cons جدید را از آمازون سفارش دهید

اما در حالی که بازیکنان از این حرکت خوشحال بودند، وعده تعمیر آن را در جاهای دیگر جبران کرد استرس و ناامیدی زیاد حداقل این همان چیزی است که یک رئیس بخش سابق یک شرکت تعمیراتی که از Joy-Cons ارسال شده به آمریکا مراقبت می کرد، چنین بود.

پس از چندین شکایت دسته جمعی در ایالات متحده، نینتندو تصمیم گرفت تا به مشتریان خود تعمیر رایگان Joy-Cons را ارائه دهد که امروزه هنوز هم قابل توجه است.

خوب است بدانید: گاهی اوقات یک تکه مقوا برای رفع دریفت Joy-Con کنترلر سوییچ شما کافی است. حداقل یک کاربر یوتیوب حدود یک سال پیش این کشف شگفت انگیز را انجام داد. اگر خودتان تحت تأثیر قرار گرفتید، فقط آن را امتحان کنید – یا Joy-Cons خود را ارسال کنید و آنها را تعمیر یا تعویض کنید.



منبع

چگونه سوئیچ خود را حتی بهتر کنید:

نینتندو ساکت است

Switch یک کنسول عالی است، در مورد آن شکی نیست. با این وجود، او یک مشکل عظیم دارد: رانش Joy-Con. نه تنها بازیکنان با این خطای کنترلر دیوانه می شوند، بلکه نینتندو نیز با سخت افزار به محدودیت های خودش رسیده است.

سوئیچ نینتندو

Joy-Con Drift باعث شد شرکت های تعمیر غرق شوند

Nintendo Switch Joy-Con Drift اکنون به جایگاه کالت رسیده است. ساختار معیوب تضمین می کند که کنترل کننده ورودی را تشخیص می دهد حتی اگر شما حتی چوب را لمس نکنید. با این حال، مشکل منفرد نبود. هزاران بازیکن این خطا را گزارش کردند، که نینتندو در ابتدا به شدت آن را رد کرد.

قبل از اینکه مقاله ظاهر شود، کوتاکو از نینتندو خواست تا بیانیه ای ارائه کند. با این حال، شرکت تا زمانی که مقاله ظاهر شد به این درخواست پاسخ نداد. این هم تعجب آور نیست. از این گذشته، نینتندو تنها در تابستان 2020 رسماً بابت مشکلات Joy-Cons عذرخواهی کرد. احتمالاً کسی ترجیح می دهد موضوع را در سکوت دفن کند.