مرکز مصرف در مورد اشتباهات گران قیمت هشدار می دهد

یک بخاری گازی معمولی 200 گرم دی اکسید کربن (CO2) در هر کیلووات ساعت تولید می کند. با مصرف 10000 کیلووات ساعت، هزینه های اضافی در سال از سال 2024 تا حدود 70 یورو. توجه داشته باشید، هزینه اضافی فقط به قیمت CO2 بسته به مصرف مربوط می شود که سال به سال افزایش می یابد. این شامل افزایش هزینه های خود گاز نمی شود.

پاپ همچنان به انتقاد از خرابکاری پیرامون قانون جدید گرمایشی ادامه می دهد. این با بحث و گفتگو بهبود نیافت هنوز فاقد وضوح واقعی است. بسیاری از شهروندان غرق گزینه های متعدد هستند و نمی دانند از کدام راه بروند. همچنین خطر تله‌های هزینه واقعی وجود دارد، مانند سیستم‌های گرمایش گازی که به سرعت نصب می‌شوند، که در طول زمان هزینه‌های بسیار بالایی را به دنبال خواهد داشت.

اگر اکنون مجبور به نصب سیستم گرمایشی جدید هستید، قطعاً نباید سیستم گرمایش گازی را انتخاب کنید. این را رامونا پاپ، رئیس انجمن فدرال مراکز مصرف کننده (VZBV) در “Rheinische Post” (از طریق Tagesschau) توصیه می کند. را هزینه نصب بخاری گازی جدید اخیرا نه تنها با سال 2021 مقایسه شده است 25 درصد افزایش یافت، اما همچنین می آید هزینه های پیگیری بالا به صاحبان بخاری های گازی زیرا از سال 2024 به بعد، قیمت CO2 برای سوخت های فسیلی هر سال افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

اگرچه قانون جدید گرمایش بازنگری شد، اما کمی قبل از تعطیلات تابستانی بوندستاگ توسط دادگاه قانون اساسی فدرال متوقف شد. به رای گیری نرفت زیرا پارلمان زمان کافی برای بررسی و درک درست پیش نویس را نداشت. بنابراین میخ خور ادامه دارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بسیاری از مردم آلمان ناآرام هستند. آنها هنوز نمی دانند چه گرمایشی نصب کنند تا به خوبی برای آینده آماده شوند. مرکز مشاوره مصرف کننده اکنون توصیه روشنی را ارائه می دهد و در مورد تله هزینه ای که در اوایل سال 2024 قریب الوقوع است و با گذشت زمان بدتر می شود، هشدار می دهد.

مرکز مصرف نسبت به گرمایش گازی جدید هشدار داد

آنچه باید در مورد پمپ های حرارتی بدانید:

هیچ شهروند عادی قانون گرمایش را درک نمی کند