لغزش شرم آور راز CoD را فاش می کند

وابستگی Call of Duty تنها جزییات جالبی نیست که به دلیل فقدان ویرایش ارائه شده است – همچنین هزینه فیلم های پرفروش The Last of Us 2 و Horizon Forbidden West آشکار شد. ساخت دنباله زامبی برنده جایزه 220 میلیون دلار هزینه داشت، در حالی که دومین ماجراجویی آلوی 212 میلیون دلار هزینه داشت.

با اسناد، سونی می خواست این را نشان دهد بازی Call of Duty برای پلی استیشن اهمیت زیادی دارد از نظر درآمد نیز دارد. هدف این نبود که اعداد سیاه‌شده به بیرون درز کنند، اما حداقل دقیقاً این نکته را ثابت می‌کنند. تنها در ایالات متحده، سونی تنها از فروش بازی Call of Duty 2021 800 میلیون دلار درآمد کسب کرده است. به طور کلی، پلتفرم با سری شوتر با درآمد DLC مطابق با The Verge یا 15.9 یا 13.9 میلیارد دلار در سراسر جهان همراه است. (منبع: TheVerge)

مایکروسافت همچنان در حال مبارزه برای تصاحب Activision است. رقیب پلی استیشن اکنون به طرز عجیبی در یک جلسه دادگاه بین دو جبهه گیر افتاده است – یک نقص شرم آور اسرار مهم CoD سونی را فاش کرده است.

پلی استیشن 5

ایکس باکس تا کنون همیشه این را تایید کرده است Call of Duty حداقل در 10 سال آینده البته نباید از کنسول های پلی استیشن حذف شود.

Sony Secret: The Last of Us 2 چقدر هزینه داشت؟

هایلایت RPG Diablo 4 در Xbox Game Pass به خوبی عمل می کند – اما آیا این واقع بینانه است؟

در دعوای حقوقی بین مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال، رقیب سونی به طور ناگهانی باید با یک نقص شرم آور مقابله کند: اسنادی که تا حدی ویرایش شده بودند که برای پرونده ثبت شده بود. اطلاعات مخفی در مورد تعداد بازیکنان در Call of Duty بر روی کنسول های پلی استیشن فاش شد – جزئیات محرمانه با وجود سیاه شدن هنوز به وضوح قابل مشاهده بود.

PlayStation: Documents Reveal Call of Duty Numbers

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بین Xbox و PS5، چه کسی واقعاً برتر است؟ ما در ویدیو به شما نشان می دهیم:

اسناد سونی در واقع جزئیات محرمانه ای را در مورد میزان طرفداران Call of Duty در PS4 و PS5 نشان می دهد. The Verge به دقت به متن نگاه کرد و تا حد زیادی اطلاعات سیاه‌شده را رمزگشایی کرد. بر این اساس، در سال 2021، 6 میلیون بازیکن 70 درصد از زمان پلی استیشن خود را با Call of Duty سپری کردند – و حتی یک میلیون بازیکن به طور انحصاری در Call of Duty روی پلتفرم قمار کردند. به نظر می‌رسد این سند همچنین توضیح می‌دهد که تمامی بازیکنان کال آف دیوتی به طور متوسط ​​116 ساعت را صرف بازی در سری شوتر در سال 2021 کرده‌اند.