از دیزنی + تا نتفلیکس: آلمانی‌ها کمربند پخش خود را محکم می‌کنند

در طول همه گیری، بازار پخش جریانی داشته است افزایش شدید تقاضا با تجربه. با این حال، هزینه ها در حال حاضر کمتر از سطح سال 2019، یعنی قبل از همه گیری کرونا، کاهش یافته است. با Amazon Prime Video، Disney+ و Netflix، مهم ترین ارائه دهندگان جهان قیمت ها را در ماه های اخیر افزایش داده اند. همزمان می نشیند پول دیگر برای بسیاری از مشتریان آسان نیست.

اگر ترجیح می دهید همزمان در Netflix، Prime Video، Disney+ و Co. مشترک شوید، باید عمیق تر در جیب آنها فرو کن – و این به تدریج از ارائه دهندگان انتقام می گیرد. زیرا مشتریان استریم آلمانی پول خود را با هم نگه می دارند: با 14 درصد هستند مخارج آلمانی های بالای 16 سال به طور متوسط ​​در یک سال نپذیرفتنهمانطور که یک نظرسنجی به سفارش انجمن دیجیتال Bitkom اکنون نشان داده است.

این لزوماً به این معنی نیست که شما بلافاصله اخراج خواهید شد. مشتریان اغلب می توانند به مشتریان جدید تکثیر شوند سطوح اشتراک با تامین مالی تبلیغات سوئیچ که ارزان تر هستند برای مثال، با Netflix، می‌توانید با اشتراک ارزان‌تری که جریان‌های موازی کمتر و کیفیت تصویر ضعیف‌تری ارائه می‌دهد، راضی باشید. از طرف دیگر، سرویس استریم آن را دارد اشتراک گذاری حساب به عنوان یک اقدام پس انداز به طور گسترده محدود شده است.

برای پخش ویدیو، این معادل یک است کمتر از 2.20 یورو در ماه. میانگین هزینه 17.90 یورو است به 15.70 یورو کاهش یافت. با پیشنهادات صوتی، تقریباً یکسان به نظر می رسد: در سال گذشته، از 13.10 یورو به 11 یورو در حال حاضر کاهش یافت.

این سوال بیشتر و بیشتر مهم می شود: کدام سرویس استریم برای شما مناسب تر است؟

پول بیشتری برای پخش جریانی وجود ندارد: دلیلش هم همین است

Prime Video از Amazon، Netflix، Disney+، Peacock، Paramount+، Apple TV+، WOW – مشتریان واقعاً وقتی صحبت از سرویس‌های استریم به میان می‌آید، از انتخاب رنج می‌برند. بنابراین تعجبی ندارد که برخی از افراد از اشتراک های متعدد استفاده می کنند. اما آن زمان ممکن است به زودی تمام شود. دلیلش روشن است.

پول کمتر برای پرایم و نتفلیکس: مشتریان پخش جریانی به دقت نگاه می کنند

استریمینگ برای سال ها پدیده ای انبوه بوده است. با فقط زیر 60 میلیون مشتری استریم در آلمان مدتهاست که برای اکثریت قریب به اتفاق مردم تبدیل به بخشی از زندگی روزمره شده است که می توانند فیلم ها، سریال ها، مستندها و نمایش های یک یا چند ارائه دهنده را هر زمان که تمایل داشته باشند تماشا کنند.

با این وجود، او باید خاتمه دادن برای اکثر مشتریان وسیله انتخاب be – به خصوص اگر در حال حاضر از چندین سرویس به طور همزمان استفاده می کنید. به جای اینکه مجبور باشید همیشه هزینه های اشتراک را بپردازید، بسیاری از خدمات پخش جریانی نیز می توانند به صورت ماهانه استفاده شوند.



منبع