فینال یک سریال بسیار محبوب

Never in my life فصل 4 – تریلر آلمانی

کمی گرم کردن برای فصل چهارم و آخر:

این افتخار در حال حاضر خواهد شد “هرگز در زندگی من…” جدا شدن سریال دلسوز آمریکایی آمریکایی به بلوغ سه سال پیش در آوریل شروع شد و اکنون در فصل چهارم به اوج خود می رسد. این 10 قسمت آخر اکنون در نتفلیکس برای دانلود در دسترس هستند (در نتفلیکس تماشا کنید).

همانطور که منتقدان پیشنهاد می کنند چنین ماراتن سریالی در هر صورت ارزشمند است. امتیاز IMDb 7.8 امیدوار کننده به نظر می رسد، با نظر Rotten Tomatoes در یک مورد دلگرم کننده است. توافق 93 درصد مخصوصا برای تماشای سریال های سرگرم کننده

هرکسی که ریشه دوی، دختر نوجوان هندی-آمریکایی داشته باشد، با احساساتی متفاوت منتظر پایان سریال خواهد بود. غمگینم که سریال داره تموم میشه ولی ممنونم هدیه هواداران فصل 4. در نهایت خواهیم فهمید که چه کسی با چه کسی و به طور کلی است.

نت‌فلیکس می‌گوید که آن را ترک می‌کند، اما طرفداران یک سریال محبوب نیازی به ناراحتی ندارند. برای آنها، سرویس استریم هنوز هم پایان خوشی دارد – فینال بزرگ در راه است.

نتفلیکس

وقتی نتفلیکس کارهای کوتاهی از آن می‌سازد و سریالی را کنسل می‌کند، تقریباً بوی دردسر را حس می‌کنید. اما استثناهایی وجود دارد، یعنی زمانی که یک سریال دیگر ادامه نداد، اما با این وجود یکی پایان درست بدون صخره

نتفلیکس به سریال نوجوانان پایان داد: فصل گذشته اکنون منتشر شده است

برخلاف برخی از سریال های کوتاه مدت، «هرگز در زندگی من…» باعث افتخار آن شد 40 قسمت. البته با زمان اجرا بین 22 تا 30 دقیقه خیلی سریع می گذرند. مثبت: اگر عنوان اصلی “Never Have I Ever” را نمی‌دانستید، می‌توانید نسبتاً سریع به عقب برگردید و اکنون کل سریال را یکجا تماشا کنید.

“هرگز در زندگی من…” چقدر خوب است؟

اگر هنوز به اندازه کافی سیر نکرده اید، می توانید سریال های مشابه را در نتفلیکس کشف کنید. به عنوان مثال “Ginny & Georgia” یا “Atypical” – هر دو بسیار توصیه می شود.



منبع