حمله به o2؟ آمازون می تواند بازار موبایل را در دست بگیرد

آمازون باید با پیشنهادات خود روی آن کار کرد برای ورود به تجارت تلفن همراه این را وال استریت ژورنال و خبرگزاری بلومبرگ گزارش داده اند. بر این اساس، آمازون در حال بررسی ساخت یک پیشنهاد جذاب برای کاربران تلفن همراه است. به گفته خودی ها، از تعرفه های “بسیار ارزان یا شاید رایگان”. سخنرانی (از طریق تی آنلاین).

با این حال، گفته می شود که مذاکرات دشوار است. گفته می شود که با AT&T یک شریک بالقوه مهم در حال حاضر از کار افتاده است. آمازون به طور رسمی این برنامه ها را تایید نمی کند: ما به طور مداوم در حال کار بر روی بهبود پیشنهاد Prime و ارائه ارزش افزوده جدید به مشتریان هستیم. خدمات تلفن همراه برنامه ریزی نشده است.

به گزارش تی آنلاین، این گزارش ها نیز با پس زمینه گزارش های فعلی آمازون است مشکلات با مدل Prime در ایالات متحده، تعداد کاربران حدود 149 میلیون نفر از زمان آخرین افزایش قیمت، راکد مانده است. ادغام ارتباطات سیار در Prime می تواند به ارزشمند شدن مجدد اشتراک کمک کند.



منبع

خواه هنوز برای تأیید خیلی زود است یا واقعاً چیزی پشت آن نیست – این پیشنهاد با آمازون مطابقت دارد. با پیشنهادات پخش جریانی و نرخ های ثابت مانند Prime Music و Prime Reading، اشتراک تحویل سابق مدت هاست که یک پیشنهاد چند رسانه ای تبدیل شود. بسیاری از بخش‌های عضویت قبلاً روی تلفن همراه استفاده می‌شوند، بنابراین قرارداد در همان زمان یک گزینه خواهد بود. آمازون در حال حاضر سخت افزار مناسب را آماده کرده است.

آمازون قراردادهای تلفن همراه را واگذار نمی کند. در عوض، غول کشتیرانی ظاهراً این را می خواهد اشتراک پرایم دوباره بسیار جذاب تر است انجام دادن. خیلی پیشنهاد ارزان یا حتی کاملاً یکپارچه تلفن همراه سپس به سمت تحویل رایگان، Prime Video و سایر نرخ های ثابت می پیوندد.

عضویت Amazon Prime شامل همه چیز است:

تعرفه های تلفن همراه Amazon Prime: یک ایده واقعا خوب

بازار تلفن همراه به شدت مورد رقابت است. آیا Telekom در یک طرف یا Aldi Talk در سمت ارزان تر، مشتریان باید تصمیم بگیرند. با آمازون، یک ارائه دهنده جدید می تواند به زودی راه اندازی شود. اگر این اتفاق بیفتد، همه ارائه دهندگان از o2 گرفته تا Vodafone باید لباس گرم بپوشند – زیرا حتی صحبت از تعرفه رایگان وجود دارد.

قرارداد تلفن همراه با آمازون؟ عضویت Prime باید بهتر شود

با این کار، آمازون قطعه دیگری از پازل را اضافه می کرد که به طور قابل توجهی عضویت Prime را افزایش می داد. اما تا اینجای کار مشخص است هنوز چیزی برای گفتن نیست به گفته منابع داخلی، آمازون در حال مذاکره با ارائه دهنده معروف Verizon و شرکت تابعه Telekom T-Mobile US، از جمله، است. این همچنین باعث می شود که به راحتی متوجه شوید که برنامه ها فقط تا کنون معتبر هستند برای بازار آمریکا