ضربه سختی برای نتفلیکس، دیزنی، اپل و شرکت: هیچ چیز دیگر کار نمی کند

آخرین محور مذاکرات این بود ارائه دهنده جریان مانند Netflix، Apple TV+ یا Disney+. اکنون هیچ توافقی در مورد نکاتی مانند حداقل اندازه برای تیم های نویسندگان و حداقل دوره استخدام وجود نداشت.

هیچ چیز در هالیوود بدون فیلمنامه و نویسندگان پشت سر آنها کار نمی کند. هرکسی که در کالیفرنیا به عنوان فیلمنامه نویس کار می کند، خود را در آن سازماندهی می کند اتحادیه نویسندگان اتحادیه آمریکا. او اخیرا بار دیگر در حال مذاکره با سازندگان فیلم و سریال کشور بود.

نتفلیکس و شرکت اکنون در اعتصاب هستند: نویسندگان دیگر کار نمی کنند

قربانی اعتصاب نویسندگان 15 سال پیش:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تریلر فصل 1 بریکینگ بد

سریال ها و فیلم ها: تاخیر و بریدگی نتیجه آن است

حتی قبل از اینکه یک بازیگر جلوی دوربین بایستد، کار خلاقانه واقعی در سینما و تلویزیون معمولاً با یک صفحه کاغذ سفید شروع می شود. اما اگر همه نویسندگان به طور ناگهانی اعتصاب کنند چه؟ ارائه دهندگان پخش جریانی مانند نتفلیکس، دیزنی، اپل و شرکت اکنون می توانند با این سوال مقابله کنند – دیگر هیچ چیز کار نمی کند.

نتفلیکس

نگران کننده: امروزه به دلیل ارائه دهندگان پخش جریانی متعدد مانند نتفلیکس، آمازون یا دیزنی +، تجارت حتی بزرگتر شده است، یک اعتصاب در مقیاس می تواند خسارت قابل توجه تری ایجاد کند، اگر طرفین درگیر فوراً به توافق نرسند.

یا به بیان دیگر ارقام: اقتصاد کالیفرنیا حدود 2 میلیارد دلار آمریکا در نتیجه اعتصاب 15 سال پیش از دست داد.

سرویس های استریم فعلاً به طرز خلاقانه ای از کار افتاده اند. در سال 2007 و 2008 اتحادیه نویسندگان دست به اعتصاب زد. این 100 روز طول کشید و تا به حال عواقب جدی، به ویژه برای بینندگان. برای مثال، آن‌ها قسمت‌های کمتری نسبت به برنامه‌ریزی اولیه از فصل اول «بریکینگ بد» و همچنین فصل چهارم «گمشده» و «دفتر» دریافت کردند.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

با این حال، مذاکرات شکست خورده است. در نتیجه همین الان برو هزاران فیلمنامه نویس در اعتصاب نامحدود. انجمن نویسندگان آمریکا 11500 عضو دارد و اکثریت قریب به اتفاق 98 درصد به اعتصاب رای مثبت دادند (منبع: رویترز از طریق golem.de).