این ایالت شبکه تلویزیون کابلی آلمان است

سیگنال خوبی است، اما حقیقت همچنین شامل موارد زیر است: وودافون آلمان نمی تواند جلوی آن را بگیرد. گروه بریتانیایی به آلمان به عنوان بزرگترین بازار خود متکی است. اما بسیاری از مشتریان آلمانی اخیراً این کار را ترک کردند که حتی سود کلی شرکت مادر را نیز به خطر انداخت.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع به عنوان مثال، در عصرها، زمانی که بسیاری از مردم آنلاین هستند و همچنین زمانی برای تماشای تلویزیون وجود دارد، شبکه باید در برابر تقاضاهای بالا مقاومت کند. این امر اکنون با تغییرات ایجاد شده بهتر امکان پذیر است که با نگاهی به موارد مشکل نیز نشان داده می شود. به گفته وودافون، تعداد شکایات مشتری به دلیل مشکلاتی که در ارتباط با تلفن ثابت در سال گذشته وجود داشت 15 درصد کاهش یافته است.

این شامل دیگری نیز می شود بخش بندی از شبکه با گره های بیشتر بنابراین خانوارهای کمتری باید روی یک گره شبکه بنشینند. این خطر بار اضافی را کاهش می دهد و هر خانواده ای آن را دارد شانس بیشتری برای پهنای باند در دسترس بیشتر Vodafone حدود 2600 مورد از این بخش‌بندی‌ها را در سال مالی گذشته انجام داد.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

علاوه بر این، Vodafone به کار خود ادامه می دهد فایبرگلاس بیشتر به شبکه کابلی تلویزیون موجود ادغام شود. این به نوبه خود باید از سرعت دانلود و آپلود بالاتر و بهبود تاخیر اطمینان حاصل کند. یکی فعلی نشان می دهد که این طرح جواب داده است تست تلفن ثابت Vodafone مقام اول را در اینجا کسب کرده است.

وقتی اینترنت از بین می رود، باید اقدامات زیر را انجام دهید:

اخراج ها تصویری تاریک از وودافون را ترسیم می کند

بار زیاد در شبکه ها، این مورد به ویژه در طول همه گیری به دلیل پیشنهادات پخش جریانی بود. اما کنفرانس های ویدئویی در دفتر خانه نیز به سرعت داده بالا و اتصال پایدار از شبکه نیاز دارند. وودافون اکنون تکالیف خود را انجام داده است ریشتر ادامه داد (منبع: Vodafone).

Vodafone نقش ویژه ای در بین ارائه دهندگان آلمانی دارد. زیرا فقط برای مشتریان Vodafone اینترنت – به طور معمول – از سوکت تلویزیون در خانه می آید. Vodafone در حال حاضر دلیلی برای جشن گرفتن از طریق شبکه کابلی دارد. اما ارائه دهنده نیز اعتراف بزرگی می کند.

وودافون

رئیس فناوری اذعان می کند: شبکه Vodafone مطابق با الزامات نبود

رئیس فناوری Vodafone با لحن غیرمعمول صادقانه ای برخورد می کند: “ما یکی داریم تلفن ثابت بزرگ، قادر به ارائه نرخ داده بسیار بالا است. اما این بود در هر زمان و در هر مکان به اندازه کافی پایدار نیست”، تانجا ریشتر را خلاصه می کند. این گروه اکنون اذعان می‌کند که در طول همه‌گیری، شبکه Vodafone گاهی اوقات تحت درخواست‌های بالا به زانو در می‌آمد.