خرید انکر بولت سایز 6 الی 16 لیست قیمت به روز مگا پیچ | elitarchgroup

ما می توانیم از انواع انکربولت در مواد مختلف آلیاژی یا فولاد کربن، با یک نمای ساده یا یک پوشش گالوانیزه شده، استفاده کنیم. انواع انکربولت و نحوه انتخاب مناسب آن ها را در برنامه های سازه ای مرور کنیم. مشاهده و ذخیره سازی تائیدیه های بولت مکانیکی فیشر FBN II رول بولت فیشر FBN II در دسته بولت مکانیکی قرار… مشاهده و ذخیره سازی تائیدیه های رول بولت فیشر FAZ II رول بولت فیشر FAZ II در دسته بولت مکانیکی قرار… مشاهده و ذخیره سازی تائیدیه های رول بولت هیلتی HSA رول بولت هیلتی HSA در دسته بولت مکانیکی قرار دارد و… عمق کاشت متغیر کاربردهای متنوع در انئاع ساختارساختمان را ممکن می سازد.

خرید انکر بولت سایز 6 الی 16 لیست قیمت به روز مگا پیچ | elitarchgroup انکرهای مکانیکی از بیش از یک قسمت تشکیل شده‌اند که به پیچ و مهره اجازه می‌دهند به طور مستقل حرکت کنند و انکر مکانیکی را بلوکاژ گسترش دهند. پس از قرار دادن در سوراخ در مواد پایه، انکر مکانیکی منبسط می شود. این کار به دیواره سوراخ فشار وارد می کند و باعث ایجاد اصطکاک و حفظ قدرت می شود.

  • به این ترتیب از نظر ظرفیت باربری و دینامیکی در حد بسیار مطلوبی قرار می‌گیرد.
  • در این حالت Anchor Bolt می تواند پس از نصب یا کاشت، با ایجاد نیروی اصطکاک با یک ماده پایه، بارهای مختلف را تحمل کند.
  • با این حال کاربرد اصلی آن ها، محکم کردن ستون های فولادی بر روی فونداسیون بتنی است.

در این مقاله به معرفی انکربولت، انواع و روش های عملکرد آن پرداخته شد. همانطور که گفته شد انکربولت برای چفت و بست کردن عناصر سازه ای به بتن و ایمن سازی ساختمان ها طراحی شده است. در آخر، باید اضافه کرد که برای نصب انواع انکربولت ها، داشتن مهارت کافی ضروری خواهد بود. در این روش بعد از کاشت انکرها، چسبندگی میلگرد با مصالح پایه افزایش پیدا می کند.

۱۰ کاربرد خاکستر هیزم که شاید نمیدانستید

شما می‌توانید انکر بولت را از سایزهای 6 الی 16 از فروشگاه مگا پیچ سفارش دهید. همانطور که عمق کاشت بیشتر می شود، مخروط بزرگتر و عملکرد انکربولت انبساطی ​​بیشتر می شود. این مخروط نباید هیچگونه تداخلی با لبه مواد پایه یا انکربولت های دیگر داشته باشد زیرا باعث کاهش عملکرد انکر بولت می شود که ممکن است منجر به خرابی مواد پایه شود.

فاصله انکر بولت از لبه مصالح پایه و فاصله دو انکر بولت از هم