سرعت فناوری شارژ 240 واتی Oppo به این صورت است:

در سه ماهه اول سال 2023، گوشی هوشمند Oppo قرار است با فناوری شارژ جدید عرضه شود.. سپس باتری در کمتر از 9 دقیقه از 0 تا 100 درصد به طور کامل شارژ می شود. چیزی در این بین بارگذاری مجدد شود؟ مشکلی نیست. این کار در کمترین زمان انجام می شود و دوباره برای ساعت ها انرژی در باتری خواهید داشت. از آنجایی که OnePlus اکنون بخشی از Oppo است، این فناوری می تواند در برخی مواقع در گوشی های OnePlus نیز مورد استفاده قرار گیرد. با این کار، Oppo به زودی سریع ترین فناوری شارژ را در بازار ارائه خواهد کرد. اگر تلفن همراه به آلمان نیز بیاید، شرکت چینی مزیت آشکاری خواهد داشت.

به گفته سازندگان، چنین سرعت شارژ بالایی اکنون بسیار ایمن است. سنسورهای مختلف کل فرآیند را زیر نظر دارند و در صورت بروز مشکل می توانند مداخله کنند. باتری در هنگام شارژ نیز خیلی گرم نمی شود. در نهایت، معمولاً دو باتری کوچکتر هستند که همزمان با انرژی تامین می شوند. این ترفند تضمین می کند که باتری ها می توانند خیلی سریع شارژ شوند. به گفته شیائومی، چنین شارژ سریعی به باتری و طول عمر آن نیز آسیب نمی رساند. اکنون سیستم های ذخیره انرژی به خوبی برای این کار مجهز شده اند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.