کمپین قیمت صرفه جویی فوق العاده از 17.90 یورو در هر سفر

هر کسی که به طور منظم با قطار سفر می کند باید به فکر خرید Bahncard باشد (به Bahn.de نگاه کنید). با Bahncard 100 حتی یک “نرخ ثابت” برای همه سفرهای DB وجود دارد.



منبع

قیمت‌ها معمولاً برای سفرهای جمعه و یکشنبه بالاترین قیمت هستند، زیرا بسیاری از مسافران از تعطیلات آخر هفته استفاده می‌کنند. انجمن مسافری “پرو بان” سفر در روزهای سه شنبه و پنجشنبه و همچنین شنبه ها قبل از ساعت 10 صبح و بعد از ساعت 20 را توصیه می کند. دقیقاً قبل و بعد از کریسمس و همچنین در شب سال نو و روز سال نو، بلیط‌های قطار ارزان قیمت باید سریع‌ترین و قیمت‌ها به ترتیب بالاتر باشد. اگر ICE سریع را کنار بگذارید و فقط به دنبال سفرهای آی سی (“بین شهری”) باشید، گاهی اوقات سفرها ارزان تر هستند. اگر نمی خواهید آنقدر دور بروید، می توانید قطارهای مسافت طولانی را از جستجو حذف کنید و با قطارهای سریع منطقه ای ارزان سفر کنید.

بلیت های جدول زمانی زمستانی در 12 اکتبر منتشر شد. مسیرهای تعطیلات کریسمس و شب سال نو اکنون برای رزرو در دسترس هستند. بلیط های Saver Price معمولاً با قیمت هایی از 17.90 یورو تا 30 یورو در دسترس هستند. هرچه بلیط‌های بیشتری فروخته شود، سفرها گران‌تر می‌شوند، به‌ویژه زمانی که محدودیت قیمت پس‌انداز تمام شده باشد. برای سفرها یک قطار وجود دارد که تحت شرایط خاصی لغو می شود.

برای رزرو نباید مدت زیادی درنگ کنید. از یک طرف، قطارها احتمالاً در زمان کریسمس بسیار پر می شوند، از طرف دیگر، بلیط های ارزان قیمت ارزان اغلب به سرعت فروخته می شوند. اگر سفر را فقط در مدت زمان کوتاه رزرو کنید، باید بسیار گرانتر از الان باشد. شما می توانید با رزرو بهترین قیمت در سیور قیمت یاب به سرعت سفر ارزان مورد نظر خود را پیدا کنید.

رزرو بلیط قطار برای کریسمس: جدول زمانی زمستانی اینجاست

کودکان تا 14 سال در صورت همراهی افراد بالای 15 سال به صورت رایگان سفر می کنند. اگر کودک تا 14 سال به تنهایی سفر کند، فقط نصف قیمت اعمال می شود.

دویچه بان: در شب کریسمس و سال نو ارزان سفر کنید – اینطوری می تواند کار کند

کریسمس زمان دیدارهای خانوادگی است. هرکسی که می خواهد با دویچه بان سفر کند باید از این به بعد به پیشنهاد آنلاین نگاهی بیندازد. بلیت‌های سفرهای 20 آذر منتشر شده است و شما هم اکنون این فرصت را دارید که تخفیف ارزان قیمت را تامین کنید.

اکنون سفرهای ارزان قیمت را پیدا کنید
یک اطلاعیه: این هفته، دویچه بان دلیلی برای پیشبرد برنامه ریزی سفر خود در کریسمس ارائه می دهد. از سه شنبه 8 نوامبر تا سه شنبه آینده 15 نوامبر، دویچه بان تعداد بلیت های 17.90 یورویی خود را یک میلیون سفر دیگر افزایش می دهد. به عنوان بخشی از کمپین “Super Sparpreis” سفرهای ارزان در سراسر آلمان را خواهید دید.

وقتی بلیط رزرو می کنید، می توانید متوجه شوید که یک سفر چقدر شلوغ است. حداکثر هنگام ورود “انتظار اشغال بالاظاهر می شود، باید به رزرو صندلی فکر کنید. این را نیز می توان بعدا رزرو کرد. با این حال، اگر قطار بیش از حد پر باشد، نمی توان صندلی بیشتری رزرو کرد.

دویچه بان رزرو بلیط را برای سفرهای تا شش ماه قبل فعال کرده است. اکنون می توانید برای سفرهای کارناوال و عید پاک برای سال 2023 برنامه ریزی کنید و در آن صرفه جویی کنید. به گزارش Verkehrsclub Deutschland (VCD)، به خصوص صبح ها قبل از ساعت 6 صبح و عصر بعد از ساعت 8 شب، ارزش دارد که به دنبال بلیط قطار باشید. سپس قیمت ها باید پایین ترین باشند.

برای مثال، اگر بلیط سفر از برلین به اشتوتگارت را در اواسط اکتبر در روز دوشنبه 19 دسامبر رزرو کنید، هزینه سفر ساعت 11 صبح را پرداخت خواهید کرد. 48 یورو. اگر می خواهید دوشنبه 17 اکتبر در همان زمان به مسافرت بروید، بلیط قطار برای شما هزینه دارد از سوی دیگر، 115 یورو، بیش از دو برابر. بنابراین برنامه ریزی از قبل و رزرو زود هنگام ارزشمند است. می توانید سفر خود را به صورت آنلاین از اینجا، در برنامه DB Navigator یا در مراکز مسافرتی در ایستگاه قطار رزرو کنید. با Bahncard 25 یا Bahncard 50 50 درصد دیگر در هر سفر صرفه جویی می کنید. سفرها را می توان تا 180 روز قبل از حرکت رزرو کرد.

دویچه بان اعلام کرده است که از 10 دسامبر قیمت ها را افزایش می دهد. سپس سفرهای کریسمس باید کمی گران تر باشد. دیگر جانشینی در سراسر کشور برای بلیت 9 یورویی در سال 2022 وجود نخواهد داشت. فقط برلین جلو افتاده است و بلیط 29 یورویی ارائه می دهد که فقط در پایتخت قابل استفاده است.

اگر هنوز یکی از بلیت‌های «مهم نیست کجا» را دارید، نباید برای رزرو طولانی تردید کنید. اگرچه سفر با کد تضمین شده برای شما تضمین شده است، اما این امکان وجود دارد که بلیط های پیشنهاد ویژه دیگر برای برخی از سفرهایی که تقاضای زیادی دارند، بازخرید نشوند.

اکنون سفرهای ارزان قیمت را پیدا کنید