سریال محبوب کالت به زودی به پایان می رسد



متأسفانه طرفداران سریال کالت آرچر باید با خبر بدی دست و پنجه نرم کنند: جاسوس هرج و مرج بالاخره امسال بازنشسته خواهد شد. سریال موفق بعد از فصل چهاردهم متوقف خواهد شد.

سریال کارتونی تحسین‌شده Archer در اواخر امسال چهاردهمین فصل خود را پخش خواهد کرد – اما طرفداران باید آشتی کنند که فقط همین است. درباره آخرین ماجراجویی آژانس جاسوسی ناکارآمد درباره استرلینگ آرچر خواهد بود. پخش کننده تولید FXX این موضوع را به طور رسمی در توییتر اعلام کرد. فصل جدید از 30 آگوست 2023 در FXX و Hulu آغاز می شود. هنوز مشخص نیست چه زمانی عواقب آن در آلمان نمایش داده می شود.

کماندار: عامل آشوب خود را با آخرین نوشیدنی پذیرایی می کند

در 13 فصل تا کنون، سریال مامور Archer همیشه پرخاشگر بوده است. را جاسوس برتر خود محور با عقده مادری جدی از سال 2009 نه تنها نوشیدنی‌های بی‌شماری را مصرف کرده، با همکاران نه چندان عجیب خود درگیر شده و از کمای سه فصلی جان سالم به در برده، بلکه ده‌ها بار در این راه جهان را نجات داده است. با این حال، با فصل 14، همانطور که FXX در توییتر اعلام کرد، این سریال محبوب اکنون به پایان می رسد. (منبع: توییتر)

تریلر فصل 1 Archer را اینجا ببینید:

Archer Season 1 – Trailer English

این سریال کارتونی پس از 14 فصل موفق به پایان می رسد. بازیگران کماندار در اطراف بازیگر اصلی اچ. جان بنجامیناو که صدای خود را به باب بلچر در Bob’s Burgers نیز قرض داده است، نامزدی و جوایز متعددی دریافت کرده است – در سال 2016 این کارتون حتی جایزه امی را برای بهترین سریال انیمیشن دریافت کرد.

سریال کارتونی پرطرفدار هم قبل از پایان در نتفلیکس

در حالی که طرفداران کارتون باید پس از 14 فصل با آرچر خداحافظی کنند نتفلیکس همچنین یک سریال انیمیشن موفق در آستانه انقراض دارد. کارتون عجیب بلوغ Big Mouth پس از هشت فصل رسما به پایان می رسد.

Archer و Big Mouth قطعاً مهم هستند – این 9 کارتون بزرگسال بهتر از The Simpsons هستند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع