الزامات “قابل اجرا نیست”

لوکا دی میو، رئیس رنو نیز از این طرح ها انتقاد کرد. شما می خواهید موتور احتراقی قبل از اینکه این فناوری دوباره کنار گذاشته شود آن را به طور مصنوعی گران تر کند. او انتظار دارد قیمت هر وسیله نقلیه حداقل 2000 یورو افزایش یابد. چنین هزینه های اضافی می تواند به ویژه برای مدل های ارزان قیمت کشنده باشد.

محدودیت سرعت در آلمان: برای رئیس آئودی در نماد آزادی

شورای کار مرسدس قبلاً از اجرای سریع آن انتقاد کرده بود. گیاهان را نمی توان در زمان تبدیل کرد، بنابراین نگرانی. دوزمن از این هم فراتر می رود: این امر اشتغال در آلمان را به شدت به خطر می اندازد.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

با الزامات برنامه ریزی شده یورو 7، دستورالعمل های جدیدی برای خودروهای الکتریکی نیز به صنعت می رسد. با این حال، Duesmann هیچ تاثیری بر برنامه های ماشین الکتریکی آئودی نمی بیند. سازنده می خواهد جلوتر برود موتور احتراق داخلی را تا سال 2033 حذف کنید.

خودروهای برقی یا موتورهای احتراقی؟ وقتی صحبت از قیمت می شود، پاسخ روشنی وجود ندارد:

Stroer Media Brands GmbH

رئیس خودروساز اینگولشتات پیش از این حتی برای ممنوعیت رانندگی و محدودیت سرعت عمومی در اتوبان های آلمان آماده بود. اکنون او تنها آن را به عنوان یک گزینه در صورتی می بیند که آلمان با کمبود سوخت مواجه شود.

مارکوس دوزمان، مدیرعامل آئودی نیز اکنون این بوق را در دست گرفته است. در زمینه یورو 7 قوانین پیشنهادی کمیسیون اتحادیه اروپا تا سال 2025 “امکان پذیر نیست”، مدیر در مصاحبه ای توضیح می دهد (منبع: Welt am Sonntag). او استدلال می کند که معرفی سریع از سال 2025 نه تنها چالش های فنی برای تولید کنندگان خودرو ایجاد می کند، بلکه به طور بالقوه مقامات تأیید را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

نکته پس انداز GIGA

سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

در سال 2025 – با توجه به وضعیت فعلی – قوانین جدیدی برای آلایندگی خودروها شروع می شود. منتقدان قبلاً اصلاحات برنامه ریزی شده با عنوان یورو 7 را به سهل انگاری متهم می کنند. از سوی دیگر صنعت خودرو دقیقاً برعکس این موضوع را هشدار می دهد: قوانین یورو 7 بسیار سختگیرانه است.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

مارکوس دوزمان، رئیس آئودی، چندان به اصلاحات برنامه ریزی شده استاندارد آلایندگی فکر نمی کند. او قوانین جدید یورو 7 را به سادگی غیرقابل اجرا می داند – و نگرانی ها در مورد مشاغل در صنعت خودروسازی آلمان را تشدید می کند.

تحرک

رئیس آئودی: یورو 7 خیلی سریع می خواهد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع استاندارد آلایندگی تنها موضوع داغی نیست که رئیس آئودی درباره آن اظهار نظر می کند: “همه می دانند که آلمان یک کشور آزاد است – و این محدودیت سرعت نماد این آزادی است. در عوض، ما باید راه حل های هوشمندانه ای را برای اطمینان از جریان بهتر ترافیک انتخاب کنیم.»

Ströer Media Brands GmbH