رقیب کوکاکولا به دنبال پخش کننده است – شرط: “خوک باحال و نه الاغ انسان

دکتر پپر صراحتاً به دنبال یک مبتدی است! بنابراین لازم نیست که از قبل 100 درصد بدانید که خرگوش جریان چگونه کار می کند. شما میخواهید هیچکس دوست داشتنی، که در توییچ است و می خواهد با برند نوشیدنی رشد کند.

برندهای معروف و سیاستمداران با هم تماس می گیرند

امکان زندگی از طریق جریان! یک رویای واقعی برای بسیاری از گیمرها. چقدر راحت است که رقیب سرسخت همیشگی کولا، دکتر. فلفل در حال حاضر به دنبال یک استریمر است. تماس منطبق موجی واقعی از شور و شوق ایجاد می کند.

دکتر Pepper به دنبال یک ستاره آینده Twitch است

زیرا خود آگهی از طریق شرایط نیمی از جامعه توییتر را هدف گرفته است، توییت لینک شده به معنای واقعی کلمه مملو از پاسخ ها و ارسال ها در مدت زمان بسیار کوتاهی بود.

استریمرهای معروفی مانند MrMoregame یا Chefstrobel نیز از این فرصت استفاده کرده اند تا کمی خوش بگذرد

الزامات برای حرفه استریم آینده با این حال، آنها با آنچه شما فکر می کنید متفاوت هستند! اما بهتر است خودتان آگهی را بخوانید:

استریمرهای بزرگی مانند MontanaBlack، Trymacs یا EliasN97 مورد حسادت بسیاری از گیمرها هستند. به لطف دامنه آنها، آنها می توانند از تماشای بازی آنها امرار معاش کنند. یک شغل رویایی واقعی برای بسیاری!

رقیب محبوب کوکاکولا، دکتر پپر نیز چنین است پتانسیل برای استریم شناخته شده و از 19 ژانویه 2022 به دنبال پخش کننده خود برای منطقه آلمانی زبان است.

اما آنها به خصوص عجیب هستند برخی از کاربران و واکنش‌های زیر توییت کردند. به عنوان مثال، سیاستمداران یا برندهای دیگر مانند Amazon Prime، Razer یا Logitech به این تبلیغ پاسخ دادند.

به دلیل تبلیغ بلکه Farming Simulator از کار افتاده است، حساب رسمی توییتر بلافاصله پاسخ داد:

تیم پشتیبان کانال توییتر دکتر پپر از این محبوبیت شگفت زده شدند، به همین دلیل است که بلافاصله اعلام کردند که اکنون هستند تمام برنامه ها را به مدت سه سال بررسی کنید.



منبع